נגישות במלונות אטלס

הסדרי נגישות – רשת מלונות אטלס בע"מ ח.פ. 51-122862-9.

רשת מלונות אטלס בע"מ עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

חברת רשת מלונות אטלס בע"מ מעוניינת בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר.

הסדרי נגישות בבתי המלון שלנו

להלן הסדרי הנגישות הקיימים  בבתי המלון שלנו:

  מלון בקסטייג'

  • ממוקם בכתובת: רח' בילינסון 6 ת"א טלפון: 03-9207777.
  • קיימות 2 חניות נכים של עיריית ת"א ללא תשלום בחזית המלון וחניון "הכיכר" ברח' לוריא 8, ת"א בתשלום במרחק חמש דקות הליכה מהמלון.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה  ועד אלינו (כולל מעליות). בקומת הלובי יש מעלון נכים לעלות למפלס הקבלה.
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 201, 208).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומת הכניסה למלון.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – חדר בקומה רביעית וקומת מרתף. הגישה במעלית

מלון 65

  • ממוקם בכתובת: שד' רוטשילד 65, תל-אביב, טלפון: 03-7677677.
  • קיימת חניית נכים 1 ללא תשלום, ברח' נחמני 30 וכן חניון בית הדר א' (ברח' הרכבת 3 תל-אביב) ובו חניות נכים בתשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (במדרגות החניון מותקן מעלון).
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 103, 203).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומת הלובי.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – מקלט בקומה מינוס 1 וחדרי מדרגות מבוטנים, אליהם יש גישה מכל קומה – הגישה במעלית.

מלון סינמה

  • ממוקם בכתובת: רח' זמנהוף 1 תל-אביב, טלפון: 03-5207100.
  • קיימות 2 חניות נכים ללא תשלום בחניון המלון וחניונים בתשלום בסביבת המלון (חניון דיזנגוף סנטר במרחק 5 דקות הליכה).
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 109, 309).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בלובי המלון.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – בכל קומה (חדרים 123, 223, 323, 403, 503) –הגישה במעלית.

מלון סנטר שיק

  • ממוקם בכתובת: רח' זמנהוף 2 תל-אביב, טלפון: 03-5266100.
  • קיימות 2 חניות נכים ללא תשלום בחניון מלון "סינמה" הצמוד וחניונים בתשלום בסביבת המלון (חניון דיזנגוף סנטר במרחק 5 דקות הליכה).
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (כולל מעליות) – אך אין רצף גישה לקומת הביניים של המלון אלא במדרגות בלבד
  • במלון קיים חדר נגיש (מס' 105).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • במלון לא קיימים שירותי נכים נגישים.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – במרתף – הגישה באמצעות מדרגות.

מלון פבריק

  • ממוקם בכתובת: רח' נחלת בנימין 28, תל-אביב, טלפון: 03-5678000.
  • קיימות חניות נכים בתשלום וללא תשלום בחניון "גרוזנברג" הצמוד למלון (ברח' נחלת בנימין 26 ת"א).
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 106, 206).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומה מינוס 1.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – ממק"ים בקומות 1, 2 ו- 3 – הגישה במעלית וכן מקלט במרתף הבניין – שהגישה אליו באמצעות מדרגות.
  • מידע נוסף – בקומת הכניסה של המלון פועל בר נגיש.

מלון מרקט האוס

  • ממוקם בכתובת: רח' בית אשל 5, תל-אביב, טלפון: 03-7974000.
  • במלון אין חניון. במרחק 320 מטרים מהמלון קיים חניון "חצרות יפו" (רח' שלמה 4 תל-אביב) ובו חניות נכים בתשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיים חדר נגיש (מס' 104).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומת הקרקע ובקומה 1.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – ממ"ק בקומה 1 – הגישה במעלית.

מלון טל By the beach

  • ממוקם בכתובת: רח' הירקון 287, תל-אביב, טלפון: 03-5425500.
  • קיימת חניית נכים 1 ללא תשלום, ברח' נחשון (לצד המדרכה) בנוסף קיימת חניית נכים בחניון המלון, ללא תשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (כולל מעליות).
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 104, 106).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומת הלובי.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – מקלט בקומה מינוס 1 וממ"ק בכל קומה – הגישה במעלית.

מלון מלודי

  • ממוקם בכתובת: רח' הירקון 220, תל-אביב, טלפון: 03-5215300.
  • חניית נכים 1 בחניון המלון, ללא תשלום. בסמוך למלון קיים חניון (רח' הירקון 230 תל-אביב) ובו חניות נכים בתשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיים חדר נגיש (מס' 606).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומת הלובי.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – בקומה מינוס 2 – הגישה במעלית.

מלון שלום

  • ממוקם בכתובת: רח' הירקון 216, תל-אביב, טלפון: 03-7625400.
  • אין חניון במלון. בסמוך למלון קיים חניון (חניון מלון הילטון תל-אביב) ובו חניות נכים בתשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיים חדר נגיש (מס' 12).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומה מינוס 1 – הגישה במעלית.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – בקומה מינוס 2 – הגישה במעלית.

מלון ארטיסט

  • ממוקם בכתובת: רח' בן יהודה 35, תל-אביב, טלפון: 03-7971700.
  • קיימות חניות נכים בתשלום בחניון "גורדון" הסמוך.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיים חדר נגיש (מס' 301).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומה מינוס 1 – הגישה במעלית.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – בקומה מינוס 1 – הגישה במעלית.

מלון ים

  • ממוקם בכתובת: רח' כג' יורדי הסירה 16, תל-אביב, טלפון: 03-5455000.
  • במלון אין חניון. בסמוך למלון נמצא חניון "רידינג" מערב (רח' רוקח 7 תל-אביב) ובו חניות       נכים בתשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיימים 2 חדרים נגישים (מס' 202, 302).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומה מינוס 1.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – ממ"ק בכל קומה – הגישה במעלית.

מלון שדות

  • ממוקם בכתובת: קניון אסף סנטר, אסף הרופא, באר-יעקב טל' 08-9199100
  • בחניון המלון – 6 חניות נכים ללא תשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 228, 241, 301 ו- 303).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומה 2 בלובי ובקומה 3 בסמוך לקבלה – הגישה במעלית.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – ממ"ק בכל קומה – הגישה במעלית.

מלון הרמוני

  • ממוקם בכתובת: רח' יואל משה סלומון 6, ירושלים, טלפון: 02-6219999.
  • קיימות 2 חניות נכים (ללא תשלום ובתשלום) בחניון המלון.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 208, 209).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בלובי המלון.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – ממ"ק בכל קומה – הגישה במעלית.

מלון ארתור

  • ממוקם בכתובת: רח' דורות ראשונים 13, ירושלים, טלפון: 02-6239999.
  • קיים הסדר חניה עם חניון מלון "הרמוני" רח' יואל משה סלומון 6 ירושלים, בתשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 208, 308).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בלובי המלון.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – ממ"ק בכל קומה – הגישה במעלית.

מלון בצלאל

  • ממוקם בכתובת: רח' מסילת ישרים 1, ירושלים, טלפון: 02-5309999.
  • אין חניון במלון. מסביב למלון יש מקומות חניה שהעייריה הקצתה לנכים.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו.
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 208, 308).
  • במלון קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בלובי המלון.
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – ממ"ק בכל קומה – הגישה במעלית.

מלון נווה אילת

  • ממוקם בכתובת: רח' חטיבת הנגב 6, אילת, טלפון 08-6382444
  • קיימות 6 חניות נכים בחזית המלון ללא תשלום.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה  ועד אלינו (כולל מעליות).
  • בבריכת השחיה במלון מותקן מעלון נכים.
  • במלון קיימים חדרים נגישים (מס' 340,440 ו- 540).
  • במלון קיימת עמדה נגישה לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • במלון הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים – בקומת החניון בסמוך למועדון הילדים .
  • במלון קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במלון  יש אזור מוגן / מחסה / מקלט – בכל קומה (ליד חדרים מס' 114, 235, 340, 440, 540 ו- 640). הגישה במעלית.
  • מידע נוסף – מחלקת הביטחון במלון מלווה כל אורח בעל צרכים מיוחדים באופן אישי.

שירות לקוחות נגיש

  • מותרת כניסה לבתי המלון לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים.
  • ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לפקידי הקבלה בבתי המלון ולנציגי מרכז ההזמנות הטלפוני כדי לקבל סיוע.
  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש בטלפון *3411. המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    • דואר אלקטרוני: [email protected]
    • צ'אט: ב וואטסאפ – הקישור מופיע באתר האינטרנט.
    • פניה באמצעות הדואר: רשת מלונות אטלס בע"מ, רח' המסגר 42, ת.ד. 9076, תל-אביב, 6109002.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. בישראל כ – 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם  כ- 751 אלף אנשים בגילאי עבודה 20-64. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.

 רשת מלונות אטלס בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG 2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות ברשת מלונות אטלס בע"מ

  • שם: פסח גיל.
  • טלפון: 050-5289389
  • דוא”ל: [email protected]
  • ווטסאפ: 050-5289389.

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 2/12/24.