חופשה משפחתית

מלון למשפחות

מחפשים מלון למשפחות לצאת מהבית, להחליף אווירה, לצבור חוויות וזיכרונות משותפים ולעשות ביחד כיף חיים? היכנסו להזמנת חופשה עם הילדים ביעדים האטרקטיביים בארץ

הדרך הכי טובה להתגבש כמשפחה היא לצאת יחד לחופשה – לצאת מהבית להחליף אווירה ולצבור חוויות וזיכרונות משותפים ולעשות ביחד כיף חיים.  חופשה אורבנית הפכה לקונספט החביב על משפחות רבות – שפע של פעילויות זמינות במרחק קצר בכל הסגנונות האפשריים, כך שכל אחד בכל גיל ייהנה. 
כאשר נופשים עם הילדים מחפשים יעד אטרקטיבי עם היצע מסחרר של אטרקציות לילדים וכן מלון שיתאים למשפחות ולכן, חשוב לברר מראש מה כוללת חוויית האירוח והיכן המלון ממוקם, כדי להבטיח מענה כולל. 
תל אביב, ירושלים ובירת הקיט של המדינה – אילת, נחשבות לערים שמשפחות אוהבות ובכל אחת מהן תמצאו מלון למשפחות, שיתאים למבוקשכם ולרצונותיכם. 
לרשת מלונות אטלס בפריסה ארצית מלונות חווייתיים בלוקיישנים אסטרטגיים בקרבת תחנות חובה למבקרים בכל אחד מהיעדים. 
לפניכם טיפים והמלצות איך לבחור מלון למשפחות ואיך להפוך את החופשה עם הילדים לחגיגה מתמשכת:

אילת – הרפתקאות ושעשועים עם הילדים בים וביבשה

בהגיעכם לעיר האדומה בין אם החלטתם לנסוע או להמריא אליה, תגלו שברגע שבחרתם מלון משפחות במיקום מנצח – קל יותר למקסם את ההנאה. החופים, הקניונים, המשחקיות. 
הזמינו מלכתחילה מלון למשפחות עם חדרים מרווחים, כדי שתוכלו לנפוש בנוחות ועם בריכת שחייה ומועדון ילדים, כך שתיהנו הן בתוך המלון והן מחוצה לו. אילת עצמה היא ממלכת ההפתעות והריגושים האולטימטיבית לקטנים ולמבוגרים: 
אם חשקה נפשכם להציץ מבעד למצולות, אל תוותרו על המצפה התת ימי (ובמיוחד על בריכת הכרישים) או על שנורקל וצלילה – יש בעיר בתי ספר שילמדו אתכם איך לצלול. בריף הדולפינים תוכלו לפגוש את הדולפינים הידידותיים וללמוד אודות אורח חייהם ואפילו לשחות עמם. 
באילת הזדמנויות מלהיבות לספורט ימי אם אתם חובבי אקסטרים או מחפשים אקשן: בננה מקפיצה, סקי מים, וביבשה – ג'יפים, רייזרים, וטיולי גמלים. 
מחפשים אטרקציה משפחתית עוצמתית? יש לכם לייזר טאג, פארק חבלים ואפילו מטווח סטרייק בול למשפחות שמחפשות אקשן תמידי.  
תוכלו לקפוץ למוזיאון הסלפי כדי להצטלם על רקע ססגוני וקצבי, לגייס אומץ במבוך האימה או לעלות על הכדור המפורסם ללופ בלתי נשכח.
בערב תוכלו לחזות במזרקה המוסיקלית במופע ראווה, להחליק על הקרח באייס מול, או לרחף בפלייאקספרס ולהרגיש שכוח המשיכה לא חל עליכם.
קחו לעצמכם גיחה מחוץ לעיר לפארק תמנע המדברי השופע מסלולי הליכה, שם תוכלו להשתתף בסדנאות יצירה בחול צבעוני ותזכו לתפאורה טבעית מושלמת לתמונה משפחתית. 

תל אביב – חוויה משפחתית גדולה מהחיים בעיר הגדולה

מלון למשפחות בתל אביב יפנק אתכם במרחב מעוצב, טרסת גג ממנה תוכלו להשקיף לעבר העיר, מיקומים נחשקים על קו המים, כיכרות שוקקות חיים, ושדרות ירוקים.
בתל אביב אין רגע משעמם אם אתם בנמל תל אביב תוכלו לצאת לסיור סגווי או אופניים על דק העץ ולאורך הטיילת, והקטנטנים יהנו מהקרוסלה הנוסטלגית.
תיהנו גם במתחם הטרמפולינות האתגרי או בארקייד, בימים חמים כשמחפשים מזגן או בימים גשומים כשמחפשים אטרקציה מקורה. 
החופים עצמם הם אטרקציה בפני עצמה – שחייה, שכשוך, כדור עף חופים, ומהמרינה של העיר יוצאות הפלגות חלומיות. 
תל אביב היא עיר של מוזיאונים שיכולים להתאים מאוד לילדים, החל ממוזיאון הטבע שמתאר את החי בדרכים מרתקות, דרך מוזיאון אנו שיחבר אותם לתרבות וההיסטוריה ועד מרכז פרס לחדשות בו מחכה לכם חוויה עתידנית בלתי שגרתית. 
מוזמנים לצאת אתם לסיור קולינארי – לפתוח את התיאבון ולהרחיב את חוש הטעם בשווקים התוססים כמו הכרמל או לוינסקי, לעצור בסדנת שוקולד, לצאת לפיקניק בפארק המדרון היפואי או לשבת בגן מאיר ולהתחבר לסצנה המקומית. 
שופינג עם הילדים בתל אביב אף הוא חוויה – בחנויות הקונספט בדיזינגוף סנטר כמו של נינטנדו וחנות הלגו או בעקבות מתוקים בשרונה מרקט ושוק האיכרים. נסו גם סיור גרפיטי צבעוני מטריף בשכונת פלורנטין ווויקבורד ב-LAKE TLV.
אחרי כל יום מסעיר חזרו למלון המשפחות שלכם בתל אביב כדי לאגור אנרגיות ולהמשיך משם לאסוף עוד חוויות. 

ירושלים – להרגיש כמו חו"ל בלי לחצות את הגבול

ירושלים קוסמת למשפחות עם אינספור הנאות וחוויות בכל פינה. מלון למשפחות בירושלים יחבר אתכם לנשמה הייחודית של העיר ומהווה נקודת זינוק לאתרים מוכרים בעיר הבירה. 
מוזמנים להיחשף לתופעות מדעיות ואשליות אופטיות במוזיאון המדע העירוני, לחוות אמנות במוזיאון ישראל על שלל המיצגים הקבועים והתערוכות המתחלפות. 
אם חשקה נפשכם במפגש עם בעלי חיים, גן החיות התנ"כי הוא המקום האידיאלי לכך – הליכה הררית ותצפיות נוף, מגוון מינים של בעלי חיים ואם אתם מעדיפים הצצה למעמקים – האקווריום המושקע של העיר יספק עבורכם את החוויה המבוקשת. 
בגן הבוטני האוניברסיטאי נערכים שלל אירועים ופסטיבלים שמאירים את הגן עם דמויות ופסלים הזוהרים למרחקים וגם אם אין הפנינג מיוחד, העושר של הצמחים ויופיים של הפרחים יסנוור אתכם מכל הכיוונים.
מוזמנים לקחת את הילדים למסע היסטורי אינטראקטיבי במעלית הזמן, לטעום שוקולד או להשתתף בסדנה מתוקה ביער הקקאו, ליהנות מפארק הבריחה המאתגר בעיר, לפרוק אנרגיות בפארק הנינג'ה הסמוך, לסייר בין כלי נגינה עתיקים וליהנות מחוויה מוסיקלית אחרת במוזיאון המוזיקה העברי ולקנח בטיול ברכב חשמלי בסמטאות הציוריות של עיר הבירה, בין האתרים המוכרים שלה ולפרגן ברגיעה במלון הירושלמי המשפחתי עד להנאה הבאה.

כתבות נוספות