מלונות במרכז ירושלים

מלונות אטלס מציעים שלושה מלונות במרכז ירושלים המציעים לכם להתפנק בניחוח בוטיק תוך גישה מהירה לאזורים האהובים ביותר בעיר

אי אפשר לעמוד בפני הקסם של עיר הבירה, בשכונות הציוריות, בהיסטוריה המהדהדת בסמטאותיה ומבליחה מכל עבר, נוף עוצר נשימה הנשקף מחומותיה העתיקים, הקדושה שחשים בכותל המערבי, הסקרנות המתעוררת לחיים בכל אחד מהמוזיאונים והאטמוספירה שמשתנה בחדות מיום לליל.
עת שהחשיכה יורדת והעיר נכנסת לווייב אחר עם מוסיקה חיה, דרינקים שזורמים כמו מים בשוק וחיי לילה סוערים מטעיני אנרגיות.
בואו לגלות את הסודות הכמוסים של ירושלים וליהנות מכל מה שיש לה להציע לכם, בין אם אירועי תרבות או בסיורים קונספטואליים, אוכל אותנטי, שילוב מרתק בין תרבויות ולייף סטייל.
הדרך הטובה והמהנה ביותר להרגיש את ירושלים מקרוב היא להתארח בחיק העיר במוקדים האטרקטיביים ביותר בחובה, לטעום מכל העולמות של ירושלים בכל עונה ולספוג מהאווירה הייחודית ומהחוויה הירושלמית במלואה.
מלונות אטלס מציעים שלושה מלונות במרכז ירושלים, שעוצבו בהשראת ההוויה של ירושלים ומציעים לכם להתפנק בניחוח בוטיק תוך גישה מהירה לאזורים האהובים ביותר בעיר ולמקסם את הפאן שלכם בעיר הבירה. הכירו את השלישייה ואת האטרקציות, הפעילויות והבילויים השווים בקרבתם.

חוויית בוטיק אורבנית בירושלים

בין מלונות במרכז ירושלים האגדה מתעוררת לחיים במלון ארתור הנוסטלגי השוכן בבניין בצביון קולוניאלי בטיילת בן יהודה המפורסמת.
המלון מטיב לבטא בעיצוב שלו חיבור בין הסגנון הטורקי האנגלי והיהודי – טרקלין על טהרת העץ בגוונים חמימים, וילונות לבנים הנשפכים מוסיפים טאץ' רך למעטפת, החדרים מקושטים בתמונות וממשיכים את המראה האוריינטלי באריחים הדקורטיביים, בגוון הקירות העמוק, בריהוט של פעם ומאובזרים בכל מה שדרוש לחופשה נעימה. במלון מוגש מזנון ארוחת בוקר עשיר ובשעות אחר הצהריים מתקיים HAPPY HOUR  עם יין וחטיפים.
מהמלון מוזמנים לגלות את ירושלים רבת הפנים שמחכה לכם בחוץ: כיכר ציון המיתולוגית השוקקת חיים בבתי קפה ועסקים שונים, חבר'ה בכל שכבות הגילאים, תייקים ומקומיים. אם ברצונכם להכיר לעומק את הסיפור ההיסטורי, נווטו דרכם לעבר מוזיאון מגדל דוד השוכן מספר דקות מהמלון הפועל במצודה מרשימה המחברת בין מערב למזרח העיר ומעבר לאוצרות הארכיאולוגיים מציעה חוויה אינטראקטיבית חושית בדמות חיזיון לילי בכיכובן של דמויות וירטואליות של מלכים בסימפוניה של מראות וצלילים.
אל תפספסו גם את התערוכות הקבועות המוזיאון ישראל ואם חשקה נפשכם בבריחה למרחב פסטורלי, הגנים הבוטניים של העיר שממזגם בין צמחים מקצוות תבל הם בדיוק מה שחיפשתם ובכניסה אליהם על שפת האגם בית קפה בו תיהנו לתפוס ארוחת צהריים לפני שהמשכם לחקור את העיר ולקנח באחד הברים בליבה הפועם.

מהשכונות הציוריות ועד קוקטיילים בסמטאות השוק

מלון נוסף מרשת אטלס שבולט בין מלונות במרכז ירושלים הוא מלון הרמוני כשמו כן הוא: משלב בהרמוניה בין עבר להווה עם קריצה לעתיד, קשתות האבן והנוחות המודרנית העכשווית.
בחורף תוכלו להסב לפני האח הבוערת בקמין ובימים הנעימים במרפסת. המלון ממוקם ברובע נחל השבעה האקלקטי שכולו בתי קפה, ברים וחנויות, בתי מלאכה, מתחם כיכר המוזיקה, חצרות אינטימיות ואם תשלבו עם סיור תוכלו לגלות גם סיפורים פיקנטיים על השכונה.
הרמוני נמצא מרחק נסיעה קצרה מהעיר העתיקה על שלל אתריה הידועים וכמובן, נבחרת החומוסיות שאין כמוה.
אל תפספסו במסגרת חופשה אורבנית בירושלים גם את מלון בצלאל הממוקם כ-2 ק"מ מהכותל המערבי והוא מוקד לאמנות היצירה הישראלית עם עבודות אמנות שמציצות מכל פינה וחדרים ססגוניים ומזנון הכולל אלטרנטיבות גסטרונומיות שתאהבו.
המלון הינו מרחק קצר מגן סאקר הירוק, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון המדע לתגליות ושעשועים מדעיים וכן ממתחם התחנה הראשונה אזור בילויים עם מסעדות, בתי קפה והופעות ואם מתחשק לכם, המקום מרבה לקיים סדנאות מחול, יוגה, צ'י קונג ופילאטיס.


שלושת מלונות במרכז ירושלים של רשת אטלס קרובים לשוק מחנה יהודה האייקוני המספק חוויה קולינארית ים תיכונית, מוסיקה חיה ואווירה מלהיבה עד השעות הקטנות של הלילה.
אם מתחשק לכם לצאת למסע שופינג, שדרות ממילא הן המקום בעקבות מותגים בינלאומיים ובוטיקים יוקרתיים או קניון מלחה בו נציגות של כל החברות המובילות. אם אתם כבר בממילא, אל תוותרו על סיור סגווי בטיילת ארמון הנציב במסלול שממזג בין אוויר הרים צלול לנוף פנוראמי מהפנט.
מוזמנים גם להתמסר לשלווה בשכונת עין כרם ממנה תוכלו לשטוף את העיניים באזור ההררי של ירושלים ולשבת לכוס יין או לנשנש פרלינים בחנויות הממתקים.

תנו לעצמכם להתרגש מיופייה של ירושלים. חפשו מלונות בוטיק במרכז ירושלים ותוכלו לטייל, לאכול, לבלות ולחגוג, לצאת למסע הירושלמי שלכם ולפרגן לעצמכם בחוויית אירוח יוצאת דופן בקצב שלכם.

כתבות נוספות