מלון במרכז תל אביב

רשת מלונות אטלס כוללת נבחרת מלונות במרכז תל אביב בלוקיישנים החמים בעיר. לכל מלון אופי ייחודי שיפגיש אתכם עם העיר מזווית אחרת

חשקה נפשכם להגיע ללב הפועם של המדינה? להרגיש את הדופק המהיר של העיר הגדולה? מלון במרכז תל אביב יאפשר לכם לחיות ולנשום 24 שעות ביממה את מה שיש לזירת הבילויים ומלכת חיי הלילה להציע לכם.
להתעורר בצנטרום, לצאת לטיולי כוכב, לגלות את כל המקומות השווים, לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה (או להישאר ערים עד אור הבוקר) ולשוב לחיקו של מלון בוטיק קונספטואלי במוקד אסטרטגי ואטרקטיבי בעיר שלא עוצמת עין לרגע, להירגע לקראת עוד יום גדוש הפתעות וריגושים.

רשת מלונות אטלס כוללת נבחרת של מלונות במרכז תל אביב בלוקיישנים החמים והטרנדיים בעיר. לכל מלון אופי ייחודי המתכתב עם הסביבה, ההווי והווייב המקומי לחוויה תל אביבית טוטאלית.

בין אם אתם כאן בענייני עבודה או הנאה או משלבים בין ביזנס ופלז'ר, כל מלון במרכז תל אביב מבית היוצר של אטלס יפגיש אתכם עם העיר מזווית אחרת.

למה לכם מלון במרכז תל אביב?

מרכז תל אביב זה ה-מקום לספוג את הקצב הדינאמי של העיר היכן שהכל קורה, אקשן בלי הפסקה. המסעדות, בתי הקפה, המועדונים, הברים, לב הסצנה, אווירה קוסמופוליטית סטייל המטרופולין ההומה של המדינה, מרכזי השופינג, הרחובות אפופי הקסם, הגרפיטי על קירות הבתים של פעם לצד המגדלים העוצמתיים מהמילניום הזה.
תמיד יש מה לעשות – מוזיאונים, הצגות, הופעות, שווקים תוססים, גינות ופינות חמד ירוקות, אמצעי תחבורה זמינים, חניונים או קורקינט שייקח אתכם משכונה אחת לשנייה.
הכל זמין עבורכם וכל שצריך זה רק לבחור וליהנות מכל העולמות!

מלונות במרכז תל אביב בכל הסגנונות

לא משנה כמה פעמים הייתם בתל אביב, מצפות לכם הרפתקאות חדשות בכל ביקור. זו עיר תזזיתית, מבעבעת מאנרגיות ונמרצת, שתקסים אתכם בכל הזדמנות ויש לה גם פינות חבויות לרגיעה – בטן-גב בחופים, הליכה מענגת בטיילת או רביצה מתמשכת בפארקים.
החליטו כעת על הלוקיישן המבוקש לביקור הבא שלכם ובחרו מלון במרכז תל אביב שממוקם ביעד המועדף ומפרגן בכל הטוב שיש לסביבה הנבחרת להציע לכם.
כל אחד ממלונות אטלס בתל אביב יגיש לכם את העיר בווריאציה מרעננת ובו תרגישו ותחוו מהפנים לחוץ את האישיות הקורנת של אותו אזור שבו ממוקם.

מחוויה קולנועית ועד חוויה אומנותית

כיכר דיזינגוף היא ספוט אהוב בעיר אפופת נוסטלגיה אבל עם זיק של התחדשות ססגונית. המזרקה האגדית שזכתה לפרשנות עיצובית מרעננת, בתי הקפה והברים שצמחו בסביבתה והדרכים שמובילות ממנה לאן שתרצו – לדיזינגוף סנטר, לכיוון הים. בכיכר השוקקת תגלו את מלון סינמה מלון במרכז תל אביב שמדבר את השפה הקולנועית ואת הקסם של הוליווד בשל הקמתו היכן ששכן בעבר קולנוע אסתר המיתולוגי.
למלון גם גג נהדר ממנו תוכלו לתצפת על מרכז תל אביב מגבוה או פשוט לספוג את כל האנרגיות של הסביבה וכמובן לצאת לסיורים או בילויים ברחביה.


מלון סנטר שיק כשמו כן הוא: בסנטר ועם השיק התל אביבי שמיד תאהבו – בניין באוהאוס משומר עם חדרים מסוגננים וגג פרקט נדיב עם צמחייה החשוף לבריזה נפלאה. המלון מהווה נקודת זינוק פנטסטית לבילויים ברחבי הבועה התל אביבית.
אם מתחשק לכם להיות קרובים למדרחוב של נחלת בנימין, שבבוקר הוא זירה רוחשת אוצרות, אמנות וטקסטיל ובערב מתעורר לחיים אחרים של לילות לבנים וקצביים. מלון פבריק יחבר אתכם לאורבניות המקומית עם בר טרנדי וחדרים צבעוניים ושילוב מנצח בין נינוחות אינטימית לאנרגיות של האזור – מרחק הליכה קצר ואתם באלנבי, שנקין, חופי הים ושוק הכרמל.
בענייני עבודה? או פשוט רוצים לראות קצת ירוק בעיניים גם בליבה של העיר ההומה? זירת העסקים האלגנטית פוגשת בריאה הירוקה של תל אביב. זוהי התמצית של מלון 65 פינת רוטשילד נחמני בעל ארכיטקטורה יוצאת דופן בצורת גליל זכוכית בסגנון הייטקי עם נגיעה לשדרה הכי יפה בעיר ובית קפה שיקי וגינה חיננית.
מוזמנים להדס לאורכה של השדרה, לחבור לכיכר הבימה, לנווט לדיזינגוף סנטר או לחתוך לשינקין.
בין מלונות במרכז תל אביב של אטלס, אפשר למצוא גם את מלון ארטיסט המצדיע לאמנות הישראלית וממוקם ברחוב בן יהודה, מרחק הליכה קצר מחוף בוגרשוב. המלון בעל עיצוב מעורר השראה בנוחות מפנקת, עם גינת גג באוויר הפתוח, חדר כושר מאובזר וסאונה להשלמת החוויה, כדי לאגור אנרגיות ולהסתער על העיר שמחכה בפתח. וכן למי שמחפש אטמוספירה של אחוזה אירופאית וקרבה לחוף יוכל להתחבר אל מלון שלום & רילקס ברחוב הירקון אשר משקיף אל הים ונותן רגע של נחת בתוך העיר הגדולה.

הלוקיישן קובע! בואו ליהנות ולמקסם את תל אביב מכל הבחינות במלון במרכז תל אביב עם אישיות ושיק והעצימו כל בילוי בתל אביב.

היכנסו וגלו את מלונות אטלס בתל אביב במוקדים הטובים ביותר בעיר >>

כתבות נוספות

  • חופשה משפחתית