מלונות בוטיק בארץ

מלונות בוטיק בארץ מציעים לכם את החיים הטובים ומשדרים קסם ייחודי במגע אישי. היכנסו להכיר את מלונות אטלס שכל מלון שלהם מספר סיפור

חופשה היא הזמן האולטימטיבי לחדד את החושים, לרומם את הנפש ולהטעין את עצמכם באנרגיות חדשות. אם הפעם תרצו לנפוש באזור שוקק חיים, בלב הסצנה האורבנית, במקום שמצד אחד, מרגיש כמו בית ומצד שני, מפנק כמו שרק מלון יכול, לחוויה מסוג אחר – מלונות בוטיק בארץ יענו על מבוקשכם.
כל אחד מהם הוא אישיות בפני עצמה עם זהות משלו ואין האחד דומה לשני.
מלונות בוטיק בארץ מציעים לכם את החיים הטובים מהרגע שפסעתם פנימה ומשדרים קסם ייחודי במגע אישי. אווירה השואבת השראה מהסביבה בה הם ממוקמים, במוקדים אורבניים נחשקים ויגרמו לכם להרגיש כמו המקומיים – אבל בסטייל.
הזהות האינדיווידואלית שלהם שזורה בכל היבט ואלמנט במלון, החל מהעיצוב החזותי דרך הפנים של החללים, המוטיבים שחוזרים בווריאציות שונות ומרתקות, האוכל שמוגש בארוחת הבוקר והאלמנטים הללו אפילו מהדהדים במוסיקה המתנגנת ברקע.
מקוריות זה סוד הקסם של מלונות בוטיק בארץ וכל חופשת בוטיק אורבנית שונה מקודמתה, כך שתופתעו ותתרגשו כל פעם מחדש.

מלונות אטלס הם מלונות בוטיק שכל מלון שלהם הוא עם DNA  שונה והווי אחר בהתאם לאזור בו הוא ממוקם. המלונות שוכנים, בלבן של הערים הגדולות, בצמתי הדרכים, כך שבמרחק קצר מהמלונות תגיעו לזירת העניינים, לאטרקציות המובילות, למקומות הבילוי המבוקשים ותוכלו לשוב לחיקם השקט של המלונות ולהמשיך לחוות בתוכם את הוויב המקומי.
כל מלון מבית אטלס מספר סיפור, בין אם כזה המבוסס על הרקע ההיסטורי והאבולוציה שעבר המבנה במרוצת השנים או סיפור שנכתב בקונטקסט ישיר לתפאורה והנוף אליהם הוא פונה.
לפניכם הכרות קצרה עם מספר מלונות בוטיק בארץ מבית היוצר של אטלס, שכדאי להכיר בתל אביב וירושלים:

חוויית בוטיק תיאטרלית

את השואו הזה לא תישכחו במהרה. מלון בקסטייג' החדש קרוב לחוף פרישמן שוכן היכן ששוחרי התרבות הגיעו בעבר לחזות בהצגות של תיאטרון האהל האגדי.
המלון שמר על הצביון הייחודי המחובר לשורשי התיאטרון ומציע לכם ליהנות "מאחורי הקלעים" מחוויית אירוח בוטיקית מוקפדת עם אלמנטים של עולם הבמה, החל מווילון מסך דרך פריטים ססגוניים וארוחת הבוקר שבוימה על ידי אמנית הבמה יעל רסולי והצוות שלה בשיתוף השף עידו פיינר ותיקח אתכם לסעודה בין סגנונות התיאטרון כולל כלים שמתכתבים עם קברט ועד התיאטרון של שייקספיר.
כמו כן, המיצבים והפסלים של אמניות מובילות בשילוב צלילי השירה יגרמו לכם לרחף משמחה ולהרגיש שאתם בחוויה סוחפת מופלאה מתחילתה של החופשה ועד סיומה וכל זה מרחק קצר מכיכר דיזינגוף, החופים, תיאטרון הקאמרי וכיכר המדינה. מקומות שספוגים בתרבות ויצירה.

הזמנה לסרט – חופשת בוטיק בשיק קולנועי

מלון סינמה הוא בין מלונות בוטיק בארץ אחד האהובים המשקיף לעבר כיכר דיזינגוף ומוקדש לעולם הקולנוע. הוא שוכן היכן שפעל בעבר קולנוע אסתר המיתולוגי ושמר על צביון קולנועי, בין אם תצלומי ענק וחדרים מוארים זוהרים וכרזות מסרטים . יש לו טרסה נהדרת ממנה תתצפתו על תל אביב יום ולילה מלמעלה.
לא תרצו שהסרט הזה יסתיים לעולם…כל זה מרחק קצר מדיזינגוף סנטר, קו החוף, התיאטראות וחיי הלילה הבלתי נלאים של העיר הגדולה. הכינו את המצלמה כי יהיו לכם הרבה רגעים שתרצו להסריט.

להרגיש כמו בתוך גלריה בחופשה

בין מלונות בוטיק בארץ בולט בנוכחותו גם מלון ארטיסט של אטלס, שהוא היכל שלם שמוקדש לאמנות ישראלית.
הקירות מקושטים בעבודות מתוך אוספים מעניינים של אמנים מקומיים והעיצוב המינימליסט משרה רוגע. בכל חדר תגלו יצירות אמנות ובגינת הגג תוכלו לתפוס שלווה באוויר הפתוח.
כמו כן, חדר כושר וסאונה להשלמת החוויה היצירתית. המלון סמוך לחוף בוגרשוב, כיכר דיזינגוף, שוק הכרמל ומכל עבר בוודאי תגלו אמנות רחוב נהדרת תוצרת תל אביב.

עיצוב ישראלי נוסח בוטיק

לא תמה הסקירה של מלונות בוטיק בארץ בלי ירושלים, עיר הבירה שגם בה סצנה נפלאה של מלונות קונספטואליים בעלי אישיות מעניינת. ביניהם מלון בצלאל של אטלס, שמצדיע לעיצוב תוצרת הארץ ויעטוף אתכם בשלווה אינטימית.
המלון עשיר ביצירות מעוצבות מקומיות וסופר אותנטיות וכל זה בליבה של עיר הבירה, בקרבת הכותל המערבי ועוד אתרים בהם בוודאי תרצו לבקר בחופשת בוטיק בסגנון ירושלמי ולשוב כדי לקבל השראה מהיצירה המקומית הפועמת בין החללים של המלון.

מלונות אטלס מלונות בוטיק בארץ מציעים לכם להתחבר ללוקיישן, ליהנות מיחס אישי, מתכנון מוקפד ומעיצוב מקורי בחופשת בוטיק יצירתית ובלתי שגרתית.

לרשימת מלונות בוטיק בתל אביב>>
לרשימת מלונות בוטיק ירושלים>>

כתבות נוספות