לינה בתל אביב

לינה בתל אביב מאפשרת לכם להרגיש כמו המקומיים, כשמלונות הבוטיק של אטלס תפסו עבורכם את המוקדים החמים בתל אביב ברחובות האהובים, במרחק הליכה מכל החוויות והריגושים

למה להסתפק ביום כיף בתל אביב כשאפשר ללון בעיר הגדולה ולהתעורר למחרת לעוד יום של הפתעות וריגושים בלי הפסקה?
לינה בתל אביב מאפשרת לכם להרגיש כמו המקומיים, לפקוח עיניים בכיכר דיזינגוף עם כוס קפה ביד אחת ומאפה טרי ביד השנייה, לפסוע ישירות לחוף הים, לקחת ברייק בצהריים לקוקטייל וארוחה שווה באחת המסעדות, לבקר במוזיאון בתערוכה מסקרנת, לתפוס הופעה ולקנח במסיבה סוערת במועדונים מבלי לדאוג איך תשובו הביתה, כי המלון ממש במרחק הליכה.
לינה בתל אביב יכולה להתאים לכל מי שרוצה לחוות את הווי העיר התוססת במדינה – לחברים שיצאו להתגבש יחדיו, לזוגות אוהבים בסופ"ש רומנטי בניחוח אורבני, למשפחות שמחפשות טיים אאוט מהשגרה ולאנשי עסקים שמגיעים לכרך הסואן לענייני עבודה ורוצים להתארח במקום עם אקשן תמידי ואלטרנטיבות לבילויים.
מלונות אטלס תפסו עבורכם את המוקדים החמים בתל אביב ברחובות האהובים וכל אחד מהם תוכנן, עוצב ופועל בהשראת הסביבה שעוטפת אותו ומספר סיפור מעניין מחייה של העיר.
מוזמנים ליהנות מחוויית בוטיק תל אביבית משובחת כולל גישה מהירה לאטרקציות ומרכזי הבילוי המובילים, יחס אישי, HAPPY HOUR  וארוחות בוקר עשירות ועוד ריגושים שיגרמו לכם להשתוקק ללון שוב ושוב במטרופולין הנושק לים התיכון.

לינה בתל אביב בשיא הסטייל

אתם בוחרים על המפה היכן תרצו לישון בתל אביב, כשלכל אזור ברחבי העיר אוריינטציה שונה וסגנון קצת אחר.
קרוב לשפת הים תחוו מקרוב את סצנת החופים על הגולשים הנמרצים, המשתזפים המשתרעים פרקדן על המיטות, הטיילת שוקקת החיים, הבריזה הנעימה והשקיעות הרומנטיות.
מלון ים הסמוך לנמל, שמזמן הפך למקדש קולינארי, מאפשר לכם להיסחף באווירה הטרופית נוסח תל אביב כולל מרפסת בה תשמחו לשבת עם בירה צוננת או ספר טוב ולשטוף את העיניים בהתרחשות.
אם חשקה נפשכם ללון בצנטרום, להאזין לסוחרים הממולחים, להריח את הארומה של התבלינים, לגלות אוצרות אומנותיים ובלילה לרקוד על שולחנות או להשיק דרינקים עם חברים – מלון פבריק בלב נחלת בנימין יענה על מבוקשכם. זהו מלון צעיר ושיקי עם בר בסגנון ניו יורקי ובית קפה אופנתי וגג ממנו תתצפתו על הסביבה הדינאמית מלמעלה.
מעדיפים לעצום עיניים ולפקוח אותן חזרה בכיכר האגדית של לב המדינה? מלון סינמה בכיכר דיזינגוף משדר הוליווד וגלאם, מצדיע להיסטוריה הקולנועית של המקום עם HAPPY HOUR ופינוקים וגם לו גג רחב ידיים, שיאפשר לכם להיות חלק מהעניינים, כל זה כשאתם נחים מעל הכיכר ותל אביב משתרעת למרגלותיכם.

למקסם את תל אביב במינימום מאמץ

אפילו גיחה קצרה לעיר הגדולה מאפשרת לכם לטעום מכל מה שיש לתל אביב להגיש לכם. הניידות בעיר פשוטה להפליא, אפשר לשכור קורקינט, לדווש על אופניים, לתפוס מונית שירות או לעלות על אוטובוס או פשוט לצאת למסע רגלי שעובר בין שווקים מלאי כל טוב כמו לוינסקי או הכרמל, אתרי שופינג דוגמת רחוב שנקין המתעורר וקינג' ג'ורג' בו אוסף אקלקטי של חנויות, קניון עזריאלי או ה-TLV או להתחבר לעבר של העיר הלבנה בגרסה החדשה בשדרות רוטשילד (מלון 65 של אטלס הוא ה-מקום להיות הכי קרובים לשדרה הפסטורלית היפה, לקיוסקים הקולינאריים, למעדניות, לשבת על ספסל עם עיתון כמו פעם או לערוך פיקניק תחת השמיים).
כדי להפוך את הקונספט המנצח של לינה בתל אביב לחוויה בלתי נשכחת: חפשו מלון בסביבה אותה תרצו לחוות או בפורמט המועדף, שיעביר לכם את הייחוד של העיר הגדולה כמו מלון ארטיסט שמצדיע לאמנות הישראלית העכשווית או מלון מרקט האוס ביפו העתיקה אשר מטיב לבטא את הנשמה היפואית.

ארגנו לעצמכם חופשה עם חוויות ובילויים מגוונים לפי הלך הרוח של החופשה, העונה בשנה, הזמן שעומד לרשותכם והרכב המשתתפים.
מספר הצעות על קצה המזלג: להסתנוור מהמיצגים המתעתעים במוזיאון האשליות בנמל, לקפוץ לסרט בקולנוע לב בדיזינגוף סנטר, לצפות במחזמר חדש בקאמרי או הבימה, לפקוד את אחת המסעדות המדוברות באחד העם, להגיע בימי ג' וו-' לשוק האומנים בנחלת בנימין, להשתזף בניחותא בחוף גורדון או להרגיש חו"ל במושבה האמריקאית או אירופה הקלאסית בנווה צדק הציורית.
בחרו איך תראה עבורכם לינה בעיר ללא הפסקה במלונות אטלס בתל אביב – העיר הגדולה מחכה לבואכם.

כתבות נוספות

  • ילדים משחקים המלון למשפחות באילת נובה לייק