חופשה רומנטית בארץ

מתחשק לכם לקחת פסק זמן ביחד? חוגגים בקרוב יום נישואין או אירוע זוגי? חופשה רומנטית בארץ היא קונספט מנצח לאוהבים שמחפשים לנפוש בשניים וקרוב.

מתחשק לכם לקחת פסק זמן ביחד? חוגגים בקרוב יום נישואין או אירוע זוגי? חופשה רומנטית בארץ היא קונספט מנצח לאוהבים שמחפשים לנפוש בשניים וקרוב.
תל אביב וירושלים מציעות את התפאורה והאווירה, משקיעות מסנוורות בחופים ועד פסיעה נינוחה שלובת זרועות לאורך החומות. בערים הגדולות בישראל שלל אטרקציות וחוויות מרגשות לזוגות: תוכלו לצאת לסיורים קולינאריים בשווקים, לשוט ללב ים, לבקר ביקבים וללגום בהנאה עד שיכרון חושים, להדס בשכונות הציוריות בין בוסתנים, לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה במועדונים. אתם בוחרים באיזה סגנון יהיה נתיב הבריחה שלכם מהשגרה!

מלונות אטלס מציגים מלונות בוטיק קונספטואליים לאוהבים בתל אביב וירושלים, שכל אחד מהם בעל אופי וייחודיות בהתאם לסביבה בה הוא ממוקם עם חדרים אלגנטיים ואטמוספירה שתנתק אתכם מחיי היום יום ותכניס אתכם מיד לאנרגיות של העיר בה בחרתם לנפוש, מיפו העתיקה דרך המוקדים האהובים של תל אביב ועד המקומות היפים ביותר בעיר הבירה. יש לנו מספר רעיונות לתכנון נופש זוגי בארץ שיכבוש לכם את הלב.  

ים של אהבה

אם אתם טיפוסים של ים ומחפשים חופשה רומנטית בארץ בקרבתו של הים, תל אביב היא ללא ספק היעד האידיאלי עבורכם.
מוזמנים לתבל את החופשה במגוון פעילויות אנרגטיות כמו שחייה, שכשוך, שייט קייקים, גלישת גלים או לצאת להפלגה מפנקת מהמרינה עם ארוחה, מוסיקה טובה ושמפניה מבעבעת לאור שקיעה. הטיילת הנמתחת לאורך רצועת החוף היפה מספקת מגוון אפשרויות להנאה: מסעדות שמגישות את מיטב הדגה, ברים שוקקים, פארקים ומתחמי בילוי כמו הנמל מעבר אחד ומתחם התחנה מהעבר השני.
קרוב לים תגלו את מלונות אטלס בתל אביב המחוברים ליופיו ולאופיו של הים: מלון ים שכבר בשמו מבטא את הזיקה לסביבה הימית, קרוב לנמל תל אביב ומעוצב בעיטור מוטיבים מעולם הים עם מרפסת מול הנוף המרהיב.
מלון מלודי אף הוא במרחק פסיעה מהים, מתקשר את האנרגיות שמגיעות מהים עם שיק נוסטלגי נוסח חוף מציצים של שנות ה-60 וה-70, גג רחב ידיים, חדרים ססגוניים ואם תרצו להרגיש כמו בבית נופש אירופאי קלאסי – שלום & רילקס הוא המקום בו תוכלו לתצפת על הים מהגג, לשדרג לחדר עם ג'קוזי ולהזמין מסאג' מפנק לחדר לרוממות רוח מושלמת ובריזה נהדרת.

חבילת חוגגים מיוחדת

מה בתפריט: חופשה רומנטית וקולינארית

חשקה נפשכם לתבל חופשה רומנטית בארץ בהרפתקאות מעוררות תיאבון? בתל אביב ובירושלים מחכה לכם שפע גסטרונומי יוצא דופן במגוון טעמים וחוויות מכל הסוגים מהפתיחים ועד הקינוחים.
תוכלו להתארח במלון ארתור הקסום בשיק אצילי שמשקף את המרקם האנושי הייחודי של ירושלים ומשקיף למדרחוב בן יהודה וקרוב לשוק בן יהודה האגדי בו תוכלו לסייר ולנשנש בין הדוכנים הרבים ולהצטרף לסיור קולינרי שידליקלכם את בלוטות הטעם ולסיים את היום במסעדות החבויות בשוק, שמוציאות עם רדת החשיכה שולחנות אל הרחבה, מפעילות את המוסיקה על ווליום גבוה וחוגגות את החיים.
מלון פבריק התל אביבי מהווה בחירה נהדרת לזוגות שנופשים בתל אביב ומחפשים לטרוף את העיר מכל הכיוונים: קרוב לשוק הכרמל, נחלת בנימין ושינקין ויחבר אתכם לסצנה הקולינארית הלוהטת של העיר עם מאכלים מכל המטבחים, שפים ובשלנים חובבים, תוכלו לגשת ליריד האוכל בדיזינגוף סנטר, לקחת ביס מהדוכנים בשוק ולקבל את פני הלילה במסעדות ובברים האופנתיים של המדרחוב. אהבה על בטן מלאה.

להתאהב בין עבר להווה

מה דעתכם לפסוע ביחד אחורה במנהרת הזמן? מסע היסטורי מרתק מחכה לכם בתל אביב ובירושלים. בעיר הגדולה תוכלו לחקור את נפלאותיה של העיר הלבנה, עם מבני הבאוהאוס השמורים ואפשרות להרגיש את האנרגיות המתעוררות בין הצביון של פעם במלון סנטר שיק הממוקם בלב העניינים. בצמוד לכיכר דיזינגוף המתחדשת, גג נדיב המידות של המלון יאפשר לכם להרגיש את הלב הפועם של תל אביב ולבחור איך והיכן לבלות. ביפו העתיקה שאוצרת בחובה עבר מפואר תוכלו להתפנק לכם במלון מרקט האוס הייחודי שגם מציע לכם אופניים לדיווש זוגי ברחובותיה ובסמטאותיה של העיר.
אם תעדיפו לגלות את ירושלים על שכונותיה הססגוניות כמו נחלאות, עין כרם או אולי כיכר ציון, לסייר בעיר העתיקה – מלון הרמוני הסמוך לשער יפו, יאפשר לכם לצאת למסלולי הליכה ברחבי העיר, לעבור בין ישן לחדש, לדלג בין עבר להווה ולחוות את הפסיפס הייחודי של ירושלים. גם במלון עצמו משולבים בהרמוניה סגנונות החיים של ירושלים, בדרך אומנותית שמייצרת חוויית אירוח מרתקת.
שלבו במהלך חופשה רומנטית בארץ בירושלים בין ביקור במגדל דוד לטיילת הנציב, מופע או הצגה באחד התיאטראות והאולמות, סעודת שף, טעימות יין בטחנת הרוח.

חופשה רומנטית בארץ מהווה הזדמנות להרגיש חו"ל בלי לצאת מגבולות המדינה, לצבור חוויות זוגיות מרגשות. בין בחרתם חופשה זוגית בארץ קצרה או ארוכה, תוכלו להתענג, להירגע, ליהנות.

כתבות נוספות