לילה בתל אביב

לילה בתל אביב יפגיש אתכם עם טרנדיים קולינאריים משובחים, מרכזי שופינג מבוקשים, סצנת מסיבות לוהטת ותרבות מסקרנת. היכנסו להמלצות למלונות ללילה לבן בעיר הגדולה.

מרגישים בתוך לופ אינסופי של עבודה – לימודים – משפחה? מרתון יומיומי שלא נגמר? מחפשים זמן איכות לעצמכם, עם הפרטנר או בליווי החברים?
מגיע לכם ליהנות מהחיים ואין שום סיבה לשלוף את הדרכונים, כי ממלכת הבילויים הבלתי מעורערת של המדינה תיקח אתכם לחוויה אורבנית מעוררת השראה בכל עת שתחשקו בכך.
לילה בתל אביב יפגיש אתכם עם טרנדיים קולינאריים משובחים, מרכזי השופינג המבוקשים – המותגים הגדולים ובוטיקים סודיים, המופעים הנחשקים ביותר, סצנת מסיבות לוהטת, תרבות מסקרנת, אווירת רחוב שמקפיצה את האנרגיות ומדליקה את כל החושים והפתעות וריגושים מסביב לשעון. חוויות מבוקר עד ליל.

אם חיפשתם אירוח תל אביבי, שמחובר לסטייט אוף מיינד של תל אביב – מלונות אטלס מציעים לכם לילה במלון בתל אביב במלונות הניצבים בספוטים החמים והמדוברים בעיר, משדרות רוטשילד הפסטורלית דרך נחלת בנימין הארטיסטית, נופש בסגנון בוטיק בלב כיכר דיזינגוף המגניבה או חופשה שלווה מול הים, כדי שתוכלו להאזין לרחש הגלים ולהתמסר לפאן בחופים. מוכנים? קחו לילה ותחגגו בגדול. המלצות למלונות ללילה לבן בעיר הגדולה.

לילות סוערים בחופים של תל אביב

אין כמו לפקוח עיניים מול הים או להשיק כוסות יין לאור שקיעה ולהתלהב עד שיכרון חושים מהתפאורה ומהאווירה.
לילה במלון תל אביב שקרוב לנבחרת החופים האהובה ולטיילת התוססת או לנמל שוקק החיים יאפשר לכם לספוג את המיטב של הסביבה הימית, בין אם אתם גולשים או פשוט זקוקים לרגיעה. מלון ים הוא מלון המתכתב עם הסצנה המקומית בעיטורם של מוטיבים מהמעמקים ומהחול, מטקות, גלשנים, גוונים מסקאלת הכחולים לרבות טרסות מהן תוכלו להרגיש את הבריזה הבאה מהים ולתצפת לעבר ההתרחשות התוססת במוקדי החוף.
לילה במלון בתל אביב ליד הים מחכה לכם גם במלון מלודי לחוויית אירוח אופורית בין שמיים למים: תסחפו עם ההיסטוריה של חוף מציצים, תעלו לגג ותשטפו את עיניכם בתפאורה של סירות המפרש והשקיעות המשגעות.
מתחשק לכם להרגיש כמו בבית הארחה אקסקלוסיבי? מלון שלום & רילקס הוא המקום האידיאלי להשתחרר מהטרדות, לטבול בג'קוזי המבעבע בחדר האלגנטי או להתפנן ברופטופ נדיב המידות המשקיף לעבר רצועת החוף. זיכרונות שעוד יהפכו לגעגועים.

חוויית בוטיק אורבנית בלב של תל אביב

תל אביב לא עוצמת עין לרגע ומי שרוצה לטרוף ממנה ככל יכולתו בוודאי יזמין לילה בתל אביב במלון בוטיק בצנטרום של העיר.
לאטלס יש עבורכם פרטנרים נפלאים לחופשה תל אביבית אמיתית: מלון סנטר שיק על כיכר דיזינגוף האגדית בבניין באוהאוס משומר יעניק לכם אירוח באווירה בוהמיינית מדליקה עם הזדמנות לעלות לגג מרוצף בפרקט ובצמחייה עשירה ולצאת לסיורים רגליים קצרים ברחבי העיר הלבנה או אם תעדיפו על אופניים או קורקינט.
שדרות רוטשילד מהוות אף הן מקפצה לגילויים בעיר: לשבת לקפה בקיוסק השכונתי, ללכת את דרך העצמאות ההיסטורית, לקפוץ לשינקין כדי לטעום מה חדש במעדניה או להתחדש באאוטפיט אופנתי ולסיים בהצגה בהבימה.
מלון 65 בשדרה ממזג בין אלגנטיות לתחכום עם בית קפה שמצטיין בארוחות בוקר וחדרים מפנקים בקלאס אחר.
מתחברים לאנרגיות של נחלת בנימין? פבריק הוא מסוג המלונות האורבניים שהיו יכולים להיות בסוהו בניו יורק או במרכז לונדון ויגישו לכם את ההוויה התל אביבית של דור המילניום עם יצירות אמנות עכשוויות, קפה טרנדי ובר ססגוני וכל זה על רקע השיק של הנחלה, החספוס של אלבני מרחק קצר מבן יהודה וקינג ג'ורג'. לילה במלון בתל אביב סוחף ואנרגטי.

לילה קונספטואלי בתל אביב

איך דמיינתם לילה במלון בתל אביב? רוצים לחוות את העיר מזוויות שונות? מוזמנים למלונות אטלס הקונספטואליים שמלבד הדגש על יחס מסור, שירות VIP  וחיבור לסביבה ולמרקם האנושי מציעים לכם לארוז את הלילות שלכם בתל אביב במעטפת מסוג אחר.
מלון ארטיסט עומד מאחורי שמו עם יצירות אמנות במגוון סגנונות של כישרונות ישראלים ותחושה של אירוח בתוך גלריה.
מלון סינמה אשר הוקם היכן ששכן בעבר קולנוע אסתר מחיה את היצירות הקולנועיות הגדולות שמציצות מכל פינה ויגרום לכם להרגיש בתוך סרט עם הפי אנד מחדרים בשיק תקופתי ועד גג משקיף על כיכר דיזינגוף. מהסרט הזה לא תרצו להתעורר…
לילה במלון בתל אביב ייקח אתכם למקומות המרגשים המפורסמים או הסודיים של העיר במעטפת בוטיק מפנקת עם כל טוב. לילה שתרצו שהוא יימשך לעד.

היכנסו עכשיו להזמנת לינה במלונות אטלס בתל אביב>>

כתבות נוספות

  • חופשת חברות