ילדים משחקים המלון למשפחות באילת נובה לייק

מלון למשפחות באילת

מחפשים מלונות בוטיק במרכז? לפניכם מפגש עם מלונות מקוריים מבית היוצר של אטלס בספוטים החמים בעיר הגדולה. מהו המלון הבא בו תרצו להתארח?

אילת, ממלכת הנופש הבלתי מעורערת של ישראל, מפתיעה ומרגשת כל פעם מחדש ובגדול.
השמש השוטפת, ההרים השזופים, הים האדום הצלול גדוש האוצרות במעמקים ואטרקציות מכל הסוגים ובכל הסגנונות.
לא משנה מתי תיסעו או תטוסו לאילת, תוכלו להתענג על כל הטוב שיש לה להציע לכם מבוקר ועד לילה, באמצע או בסוף השבוע. אירועים, פעילויות, אקשן בלי הפסקה או שלווה שעוטפת מכל הכיוונים – אתם בוחרים את הסטייל המועדף עליכם בכל עונה במהלך השנה.
אילת היא עיר נהדרת למשפחות בחופשה בשל ההיצע המסחרר של הזדמנויות, פאן ובילויים לכל הגילאים.
חופשה מנצחת בעיר הקיט של המדינה מתחילה בבחירת מלון למשפחות באילת בו תוכלו להתפנק במקסימום, לצאת לחיקה של העיר ולשוב אליו כדי להמשיך לחגוג או לנוח לקראת עוד יום של הרפתקאות בעיר האדומה.

סוויטות נהדרות מרחק קצר מהאטרקציות האהובות

מלון נובה לייק מלון למשפחות באילת מבית אטלס הוא אתר הנופש האולטימטיבי שחיפשתם. נהנה מלוקיישן אטרקטיבי באילת.
נובה לייק הוא מלון שתוכנן ועוצב במיוחד למשפחות ומציג 193 חדרים מרווחים מתוכם 127 סוויטות המחולקות לשני חדרים, כך שתוכלו ליהנות מלחוד גם ב"יחד".
החדרים המוארים יכבשו את ליבכם מהרגע הראשון בפלטת גוונים צבעונית, חיה, שמחה ובולטת, כשהקירות מקושטים ברישומים מקסימים בהשראת הסביבה הימית שמציצה אליכם מבעד לחלון.
החדרים מאובזרים בכל מה שדרוש לחופשה משפחתית מוצלחת, כדי שתרגישו כמו בבית אבל בסטייל של בית מלון: טלוויזיה, מוצרי טיפוח, מקרר, מיזוג אוויר ופינת קפה מאובזרת.
אבל רוב הסיכויים שלא תבלו הרבה בחדר, כי נובה לייק מלון למשפחות באילת כולל בריכת שחייה גדולה, מיטות שיזוף, כיסאות וכורסאות שכיף לשקוע לתוכן עם ספר או טאבלט.

משפחה במלון נובו לייק באילת

כאן גם תיהנו ממגוון אופציות למשחקי פינג פונג או ביליארד או משחקי קונסולה. צוות הבידור מנצח בכישרון רב וחינניות על החגיגה ויפעיל את הקטנים ויבדר את הגדולים.

בנובה לייק מלון למשפחות באילת לא תישארו רעבים לרגע עם ארוחת בוקר ישראלית עשירה במטעמים מקומיים ובינלאומיים מועדפים, כולל מנות שהילדים אוהבים וארוחת ערב מגוונת ומעוררת תיאבון המתאימה לכל המשפחה ולכל חך.
ניתן לקחת גם פסק זמן בלובי של המלון בו בר עם ריהוט צבעוני ותקרה מקושתת שמשרה אווירה של חופש בסגנון ים תיכוני. אגב, החנייה במלון ללא עלות ודלפק הקבלה זמין עבורכם 24/7.
הילדים יוכלו לפגוש חברים חדשים ואתם ליהנות מזמן איכות (או גם להתיידד עם משפחות אחרות).
מוזמנים לצאת מהמלון לחופי הים, לשנורקל, לצלול, אולי לשחות עם דולפינים, לגלות מה מסתתר במצולות במצפה התת ימי, להרגיש קצת אירופה על משטח ההחלקה באייס מול, לחדש מלתחה בשופינג ללא מע"מ. תוכלו לצאת לגן הבוטני הקסום בעיר, ליהנות מטיול ג'יפים במדבר, לבקר בקניון האדום או פארק תמנע. לגמוע מהחיים הטובים של אילת מבלי לחצות את גבולות המדינה או להחתים דרכונים או לעמוד בתורים ארוכים. צ'ק אין קצר בקבלה והחופשה מתחילה!

הילדים משלמים פחות – אתם נהנים בגדול

נובה לייק מלון למשפחות באילת מפרגן לכם בחופשה משפחתית גדולה מהחיים עם הטבה שאסור לפספס. 50% הנחה על הילדים, שבמלון נובה לייק מבית אטלס נחשבים ילדים עד גיל 18 בעוד לרוב המלונות מחשיבים ילדים עד גיל 12 בלבד. סוף סוף חופשה במלון למשפחות באילת שתוכלו להרשות לעצמכם

היכנסו להזמנת לינה במלון נובה לייק באילת >>

כתבות נוספות

  • חופשת חברות