חופשה בירושלים

חופשה בירושלים צופנת אושר רב למי שחשקה נפשו בפסק זמן זוגי, בילוי משפחתי מגבש או מגיע לעיר למטרת עסקים. אירוח במלונות אטלס מפתיע ומרגש, כל פעם מחדש

מסע בין עבר להווה, תפאורה מהפנטת של בתי אבן עתיקים, מראות קסומים, מוזיאונים מרתקים, פארקים מוריקים ופעילויות תרבותיות מסקרנות.
חופשה בירושלים צופנת אושר רב למי שחשקה נפשו בפסק זמן זוגי, בילוי משפחתי מגבש או מגיע לעיר למטרת עסקים.
לירושלים פנים רבות והחוויה הירושלמית לובשת אינספור צורות – היסטורית, ארכיאולוגית, תרבותית, קהילתית, אומנותית ועוד.
מלונות אטלס יפגישו אתכם עם ההוויה הייחודית של עיר הבירה בנקודות המבוקשות בעיר, מוצא לסיורי שטח ולטיולים בין פינות חבויות וביקור באטרקציות המובילות.
כל מלון בעיר הבירה מבית אטלס מתהדר בזהות קונספטואלית משלו וכל אירוח במלונות אטלס הוא מפתיע ומרגש, כל פעם מחדש. מוזמנים להכיר ולחוות את ירושלים מצדדיה השונים כולל המלונות שמחכים לכם ברחבי העיר:

בסגנון האורבני – הרפתקה בשכונות ציוריות

אם יש מקום לחוות בו את ההווי הצעיר והתוסס של ירושלים הרי הוא באזור נחלאות. כאן תרגישו את הדופק המהיר של העיר: השכונות ההיסטוריות גדושות בתי כנסות, בורות מים ורחובות שזורים סיפורים על הווי הקהילה.
לכל שכונה צביון וסגנון משלה עם החצרות הססגוניות והסמטאות הציוריות, הבנייה האופיינית לירושלים ועל רבים מהבתים מתנוססות תמונותיהם של מייסדים ואנשי מפתח בכל שכונה כך שתוכלו גם לחקור את התפתחות השכונות. שימו לב לגינות הקטנות, לשערים אותנטיים וכמובן לעץ התות האגדי.

בסגנון הקולינרי – מגוון טעמים וחיי לילה בשוק

בעיר הבירה לא תישארו רעבים לרגע. מנחלאות המשיכו את דרכם לשוק מחנה יהודה המקום בו החושים מתחדדים ובלוטות הטעם עובדות שעות נוספות.
השוק מציע אווירה שונה לחלוטין בבוקר ובערב. ביום הבסטות עמוסות כל טוב, מעדנים מפתים מכל העדות, תוצרת חקלאית טרייה, מאפים ריחניים לצד רחש הטיגון של כדורי פלאפל קריספיים ועם רדת החשיכה השוק הופך לזירה קצבית וטרנדית עם בליינים שרוקדים על שולחנות, מוסיקה מלהיבה, דרינקים ואוכל טוב עד השעות הקטנות של הלילה.
שווה להגיע פעמיים לשוק – בוקר וערב כדי לחוות את האופי הרב גוני ולא לפספס גם את הגרפיטי היצירתי בסביבה ובטח שלא לצאת בידיים ריקות – חלבה, יין או גבינות או כל שתרצו לנשנש.
התחנה הראשונה של ירושלים היא עוד ציר מרכזי במהלך חופשה בירושלים לאוכל טוב ובילויים.
בתי קפה, מסעדות, חנויות פופ אפ, הופעות ואירועים ועוד הרבה הפתעות וריגושים במרחב הייחודי.

בסגנון ההיסטורי – מסע בירושלים הקדומה

ירושלים של פעם הפוגשת את ירושלים של היום מחכה לכם עם מראות וצלילים של עבר המתעורר לחיים.
על הכוונת: מגלים את שער יפו, עולים לתצפיות מהמגדלים, פוסעים בהנאה לאורך טיילת ארמון הנציב, תצפתים על עיר דוד וסביבתה ולא פוסחים על מוזיאון מגדל דוד על שלל האוצרות הארכיאולוגיים של המצודה המשוחזרת. חוויות היסטוריות יוצאות אפשריות למי שמחפש סיורים כמו מנהרות הכותל – מערות הסתרים התת קרקעיות שגולת הכותרת שלהם, בעיני רבים, היא ההגעה לבריכת העפרוני הזורמת מתחת למנזר האחיות ציון.

מרגישים את עיר הבירה ומתרגשים במלונות בוטיק קונספטואליים

באטלס קיבצו את המיטב של ירושלים לחוויית אירוח מתובלת במנעמי החיים. מלון בצלאל בשכונת נחלאות יחבר אתכם להווי המקפיץ של ירושלים מרחק קצרצר מהשוק, כך שתוכלו לחוות את מה שיש לאזור הקסום הזה להציע לכם.
המלון עצמו דומה לגלריה עם יצירת אמנות ופריטי עיצוב ישראלי כמרקם האנושי המלבב של הסביבה בה הוא ממוקם.
מוזמנים להתעורר לארוחת בוקר עשירה וליהנות גם באמצע השבוע ממתאבנים לצד יין בשעות אחר הצהריים ומירושלים המתעוררת מכל הכיוונים.
לא רחוק משם, הסצנה של עיר הבירה מורגשת במיוחד ב"משולש הירושלמי", הכינוי לבן יהודה המפגיש את כיכר ציון האגדית לרחוב יפו העמוס וקינג' גורג' האופנתי.
אוסף של בוטיקים ובתי קפה ואווירה ססגונית שתחוו במלון ארתור המשקיף על המדרחוב ויכניס אתכם למסע היסטורי בעיצוב רומנטי תקופתי עם ריהוט מוקפד ואווירה מסתורית, הקפדה על אירוח בסטנדרט הגבוה ביותר.
אם חשקה נפשכם להתפנק במיוחד, מלון הרמוני הוא בדיוק מה שאליו השתוקקתם.
ממוקם קרוב לשער יפו ומתמזג בעיצובו עם יופייה האצילי של העיר העתיקה על חלליו האלגנטיים וממנו תגיעו במהרה לכיכר ציון, למעלית הזמן, שוק מחנה יהודה, בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, מוזיאון מגדל דוד ועוד אתרים אהובים ובסיום שובו לחיקו המפרגן והעוטף בשלווה.

אז למה אתם מחכים? החוויה הירושלמית שלכם בעת חופשה בירושלים מתחילה כאן >> 

כתבות נוספות