מלונות מומלצים בתל אביב

לפניכם טיפים כיצד לבחור מלונות בוטיק מומלצים בתל אביב לחוויית אירוח יוצאת דופן שתפגיש אתכם כל פעם מחדש עם צד אחר של העיר הגדולה

לתל אביב אינספור פנים ואישיות דינאמית: היא יכולה להיות תוססת ומסעירה עם חיי הלילה השוקקים שלה והיא יכולה להיות סופר רגועה ושלווה בחופים או משפחתית ומגבשת בכל האטרקציות או אופנתית וטרנדית במוקדי השופינג או קולינארית משובחת בשווקים ובמסעדות.
אתם קובעים איך לחוות את תל אביב או לשלב בין כל העולמות שהיא מציעה בחופשה אחת.

מלונות תל אביביים שיחברו אתכם לעיר

כדי לחוות את תל אביב במקסימום הנאה, חשוב לבחור מלונות מומלצים בתל אביב, שיחברו אתכם ללב הסצנה או יאפשרו לכם לחיות ולנשום את ההוויה התל אביבית בדרך האותנטית ביותר.
להרגיש כמו תל אביבים גם אם אתם מגיעים ממקום אחר ואפילו אם באתם ממש מקרוב, לחוש כמו בעיר אירופאית סטייליסטית באופן בו טרם הכרתם את העיר.
לרשת אטלס מספר מלונות מומלצים בתל אביב במגוון סגנונות, שכל אחד מהם נטוע במוקד אסטרטגי ואטרקטיבי אחר ברחבי העיר ואופיין ועוצב בהשראת הסביבה בה הוא פועל.
בין אם זה מלון ים, שמייבא אליו את חדוות הים והגולשים או מלון סינמה שייקח אתכם לאירוח מהסרטים או מלון 65 ברוטשילד – נחמני שמשקף היטב את האטמוספירה הייחודית של השדרה הכי יפה וירוקה בעיר בשיק של החיים האורבניים הטובים.
לפניכם טיפים כיצד לבחור מלונות בוטיק מומלצים בתל אביב לחוויית אירוח יוצאת דופן שתפגיש אתכם כל פעם מחדש עם צד אחר של העיר הגדולה:

מקפצה לספוטים החמים בתל אביב

הלוקיישן משחק תפקיד חשוב בבחירת מלון מומלץ בתל אביב, בין אם הגעתם לביזנס או פלז'ר. אתם רוצים לעזוב לרגע את האוטו בצד (או להתניע רק כשמתחשק לכם) ולהרגיש את האנרגיות של העיר תוך כדי תנועה ולהגיע לכל מקום במהרה.
בחרו את האזור בו תרצו להיות הפעם בעיר: מלון פבריק בנחלת בנימין הוא המקום לחוות בו את חילופי האווירה והקצב המהיר של המדרחוב הפועם והרחובות המשיקים לו.
בבוקר על בתי הקפה, אוצרות האמנות, המוסיקאים והאומנים המלהיבים שמעלים את הוויברציות, להגיע בקלילות לים דרך השוק, לשינקין הנועזת, לדיזינגוף המיתולוגי ובערב – ליהנות מהברים שמוציאים לרחוב שולחנות, התאורה המהבהבת, הקוקטייל היצירתי בשילוב עם מוסיקה טובה ותחושה שהלילה עוד צעיר.
מלון סנטר שיק מהווה נקודת זינוק נהדרת לסביבת דיזינגוף – הכיכר האגדית שהמציאה את עצמה מחדש עם בתי קפה, ומסעדות, דיזינגוף סנטר שאי אפשר בלעדיו בכל מבצע קניות או שיטוט אורבני וקרבה לחופים ואם חשקה נפשכם לחוש את יפו העתיקה, קרוב לשעון, לשווקים, לחופים ולמתחם התחנה – הזמינו חדר במלון מרקט האוס שמטיב לגלם את יפו הציורית והנוסטלגית בשילוב יפו המתעוררת, ביום ובלילה.

לראות את העיר מלמעלה – להרגיש אותה מכל הכיוונים

מלונות מומלצים בתל אביב לוכדים כבר בתפאורה הפנימית את ה-DNA של העיר, כדי שגם אם אתם בלובי או בחדר, תזכרו שאתם בתל אביב.
מלון מלודי האורבני הסמוך לים מקושט בצילומים נוסטלגיים מחוף מציצים של הסיקסטיז והסבנטיז של המאה ה-20 ויש לו גג מרגש ממנו תוכלו להשקיף מלמעלה על פני העיר וחדרים שמעוצבים באווירת קיץ נצחית.
במלון ארטיסט המצדיע לאמנות ישראלית ומרגיש כמו גלריה עם יצירות של כישרונות מקומיים יחבר אתכם לסצנת האמנות הוויטאלית של תל אביב כולל אמנות מקורית בחדרים וגינת גג לרגיעה מיום גדוש הרפתקאות.
במלון טל הקרוב לנמל תל אביב תרגישו כמו בבית שתמיד רציתם בעיר הגדולה ותוכלו לקנח בלאונג' בר על הגג.

הריגושים הקטנים שעושים הבדל גדול

חוויה מוקפדת מדויקת ואינטימית, זוהי התמצית של מלונות בוטיק מומלצים בתל אביב ויש כמובן את תשומת הלב לכל הפרטים הקטנים, בין אם אלה יצירות אמנות שנבחרו לעטר את הקירות, פלטת גוונים שאופפת בקסם, יחס אישי מצד הצוות האדיב והמסור ועוד פינוקים נוסח מלונות בוטיק.
למשל, HAPPY HOUR אחה"צ עם מתאבנים ומשקאות או חדרי כושר מאובזרים היטב לשמירה על שגרת האימונים, גגות רחבי ידיים שמרגישים כמו גינה שמרחפת בין שמיים לארץ עם משחקי קופסה ונופים עוצרי נשימה, ארוחות בוקר עשירות שיטעינו אתכם באנרגיות כבר על ההתחלה, סאונה בה תוכלו להירגע בסיום היום.
לכל מלון יש את הסטייל, הקצב והפינוק שלו וכדאי לברר מה מחכה לכם במלון התל אביבי הנבחר, כדי שיהיה למה לחכות! בחרו את המלון המועדף עליכם לחופשה הקרובה מבין מלונות בוטיק בתל אביב מומלצים והבטיחו לעצמכם פאן, פינוקים וריגושים מסביב לשעון בעיר הגדולה.

כתבות נוספות