חופשה בתל אביב

חופשה בתל אביב במלונות אטלס היא הזדמנות לחוות את העיר בכל עונה מבוקר ועד לילה. מוזמנים לבחור את הקונספט הנחשק בעיניכם ולהתענג על נופש בתל אביב מסוג אחר

לתל אביב יש כל כך הרבה שכבות שלא משנה כמה פעמים הגעתם לנפוש בחיקה, היא תלהיב ותרגש אתכם כל פעם מחדש. המטרופולין הגדול במדינה סוער ללא הפסקה מאירועי תרבות, מסיבות, קולינריה משובחת, פאן בחופים ועד אקשן במועדונים.
חופשה בתל אביב מעניקה לכם את ההזדמנות המופלאה לחוות את העיר על כל פניה בכל עונה ובכל תקופה בשנה, מבוקר ועד לילה.
מלונות אטלס בתל אביב מציעים חופשת בוטיק תל אביבית שתאפשר לכם לטעום מהמיטב שיש לה להציע וכל אחד מהמלונות מדבר בשפה תל אביבית משלו, בין אם אמנות, סצנה ימית או יצירה קולנועית.
מוזמנים לבחור את הקונספט הנחשק בעיניכם ולהתענג על נופש בתל אביב מסוג אחר 24/7:

בוקר – להשיק את היום בים

נבחרת החופים של העיר הגדולה מהפנטת ביופייה ומפרגנת במזג אוויר ים תיכוני נהדר כולל טיילת שוקקת הנמתחת לאורך רצועת החוף המתהדרת בשלל מסעדות, בתי קפה, ברים, פיצוציות ומרחבים ירוקים ומטופחים.
מעבר אחד מחכה לכם הנמל התוסס עם שוק איכרים ודק עץ שמהווה פלטפורמה נפלאה לסגווי, אופניים, קורקינט או משחקים בחול לילדים ומהעבר השני זו יפו העתיקה הרומנטית המהלכת קסם שתאפשר לכם לנוע בין עבר להווה.
תוכלו להרגיש מקרוב את הבריזה, לשחות או להשתכשך או פשוט להשתרע על מיטת שיזוף או לתרגל יוגה מול הגלים המתנפצים לנגד עיניכם ולהתחיל את היום עם אנרגיות טובות להמשך.
בין מלונות אטלס שיפגישו אתכם עם זירת החוף והריביירה של תל אביב:
מלון ארטיסט המהווה נקודת זינוק לחוף בוגרשוב ומרגיש כמו גלריה אחת גדולה עם אוסף אמנות ואירוח יצירתי לחובבי האמנות כל זה באחד הספוטים המבוקשים בעיר.
במלון שלום & רילקס תרגישו שאתם בכלל בבית נופש אריסטוקרטי סטייל אירופה בעיצוב קלאסי מסוגנן עם גג מול הנוף במרחק פסיעה מהים ובמלון טל הנושק לחוף מציצים ולנמל יעטפו אתכם באווירה שלווה בטאץ' צבעוני מקפיץ כולל חדר כושר וסאונה נעימה.
אם אתם מחפשים לחיות ולנשום את אורח החיים שליד הים – מלון ים הסמוך לנמל מוקדש לתרבות החוף של תל אביב עם פריטי גלישה המעטרים את הקירות ומרפסת הפונה למרחבים הכחולים וגם במלון מלודי האורבני תחוו חופשה בתל אביב ליד הים על שקיעותיו המסנוורות שישתקפו בפניכם מהגג המשגע ואווירת קיץ כל ימות השנה. 

צהריי היום – אנרגיות ברחובות של תל אביב

אין רגע משעמם במהלך נופש בתל אביב והעיר תפתיע אתכם בכל שעה של היום.
בין המוקדים האסטרטגיים ששווה להתארח בקרבתם כדי ליהנות ממנה במקסימום האפשרי –
כיכר דיזינגוף האגדית עם המזרקה המחודשת והסצנה הגסטרונומית שנוצרה סביב, נקודת מוצא לים, לדיזינגוף, לרחוב קינג' גורג', לנחלת בנימין ועד רחוב שנקין המתעורר ושדרות רוטשילד ובדרך תוכלו לספוג מהטעמים של המאפיות הריחניות, תחנות בירה, חנויות בגדים בכל טווח התקציבים והסגנונות האופנתיים והופעות חיות מאולתרות של אמנים.
למיקסום חוויה התל אביבית המלאה של דיזינגוף והסביבה הכירו את מלון סנטר שיק במרכז הבוהמה העירונית במבנה באוהאוס משומר באווירה שובבה עם מרפסת ממנה תשקיפו מלמעלה על העיר הלבנה או מלון סינמה שהוקם על קולנוע אסתר הנוסטלגי ומעביר בכל פינה את ההיסטוריה הקולנועית של המקום. הוא גם שוכן בכיכר דיזינגוף במבנה באוהאוס מעורר התפעלות ויאפשר לכם להרגיש שאתם חיים בסרט או חיים את תל אביב!

בערב – החגיגה לא נגמרת

תל אביב ערה נון סטופ, אבל היא אפילו יותר היפראקטיבית ואנרגטית ומסעירה עם רדת החשיכה. זה הזמן שלכם לנשנש עינוגים קולינאריים במסעדות שף טרנדיות או לצפות בהופעה חיה או מופע סטנד אפ קורע מצחוק, לדלג בקלילות לדרינק מבר לבר, לפקוד את בתי הקפה בהם שותים אספרסו רק כדי שיהיה מספיק קפאין לטרוף אותה עד השעות הקטנות של הלילה.
מלונות בלב סצנת הבילויים וחיי הלילה הם ללא ספק מלון פבריק אשר שוכן בנחלת בנימין, שבימים מזוהה עם פריטי טקסטיל ואומנים ובערבים משנה את המקצב על רקע קולות של מוסיקאים צעירים. בקומת הכניסה שלו הבושוויק בר בשיק ניו יורקי המגיש קוקטיילים יצירתיים והחדרים הם בדיוק החדר עליו חלמתם בתל אביב. מה שבטוח ברגע שתיכנסו – לא תרצו לצאת מהבועה התל אביבית!
אם אתם מחפשים את קסמיה של השדרה הכי מטופחת בעיר, מלון 65 בקרן הרחובות רוטשילד ונחמני יחבר את הרטרו עם המודרני מבפנים כלפי חוץ עם בית קפה אופנתי וגינה ססגונית וכל זה על שדרות רוטשילד, מרחק קצר מהתיאטרון הלאומי הבימהוכל האזור המגניב של אחד העם ושנקין שרק מחכה שתחקרו אותו עד הרגע האחרון – יכולים ללכת להצגה, לשבת על אחד הספסלים עם סושי או גבינות ממעדנייה שנקינאית, לפנות לאחד המועדונים על אלנבי או להריץ קטעים עם הברמנים בברים האינטימיים.

תל אביב זוהרת אליכם בכל אשר תפנו. חופשה בתל אביב במלונות אטלס בוטיק היא בדיוק מה שחיפשתם כדי ליהנות מהחיים הטובים!

כתבות נוספות