גג לאירועים בתל אביב

גג לאירועים בתל אביב במלונות אטלס - מרחב נהדר לאירועי קונספט או בוטיק אינטימיים: מסיבת קוקטייל מוקפדת או אירוע פרטי מסוגנן מעל קו החוף היפהפה של תל אביב

זירת האירועים מטפסת לגבהים חדשים עם קונספט מנצח לאירועים פרטיים ועסקיים – גג לאירועים בתל אביב בו תרגישו "מעל כולם" עם נוף משגע ממעוף הציפור כאשר העיר הגדולה פרושה למרגלותיכם ועוטפת אתכם באווירה הייחודית שלה מכל הכיוונים.

מלמעלה הכל נראה נפלא

אירועים המתקיימים על הגג משלבים בין שני העולמות: קו הרקיע של העיר ותחושה של חוץ והאוויר הפתוח כאשר אתם מתענגים על הנוחות המפנקת של הפנים במרפסת הגג המדהימה בחגיגה שלא תישכח במהרה.
רשת מלונות אטלס מציגה גגות לאירועים במלונות המהווים פלטפורמה נהדרת למפגשים בין אנשים, כנסים, חגיגות בסטייל אלגנטי ויוקרתי ביחס אישי VIP, קולינריה משובחת, אטמוספירה בלתי שגרתית – הטופ של ההנאה!
היכן תוכלו לערוך אירוע מפתיע ומרגש על הגובה במלונות בוטיק אטלס בעיר הגדולה? הכרות קצרה עם הלוקיישנים המבוקשים והפינוקים להעצמת החוויה. בואו לחגוג הכי גבוה שאפשר.

אירועים אקסקלוסיביים על הגג מול הים

מלונות אטלס שוכנים ביעדים הנחשקים בקרבת הים התיכון ומציגים מרחב נהדר לאירועי קונספט או בוטיק ייחודיים ואינטימיים בין אם מדובר במסיבת קוקטייל מוקפדת או אירוע פרטי מסוגנן מעל קו החוף היפהפה של תל אביב. הטבע עשה את שלו ובמלונות חשבו על הדרך בה תוכלו ליהנות ממנו בדרך הטובה והמפנקת ביותר.
במלון טל טרקלין נינוח ממנו תצאו ישירות לגג המלון המאוכלס בריהוט אלגנטי, פרגולות להצללה, גופי תאורה המעניקים את נגיעות האור עם רדת החשיכה, בריזה מלטפת שבאה מהים ותפאורה מסנוורת האופפת ביופיו של הים התיכון.
במלון מלודי שאף הוא ממוקם ברחוב הירקון האהוב חלל לאונג' יוצא דופן כולל נוף פתוח לרווחה לעבר הים המתמזג עם תפריט שף מדויק ואלכוהול לחגיגה עד שיכרון חושים בספוט מופלא מול הים הכחול. גג לאירועים בתל אביב שיפגיש אתכם עם אווירת החוף הקסומה.

חוגגים בטרסה בסטייל אורבני

מחפשים אירוע בטוויסט אחר? משפחתי או עסקי? הגג האורבני הקסום של מלון פבריק בנחלת בנימין המסעירה יגיש לכם את הווי העיר הגדולה מזווית מרעננת וחדשה. זה המקום האידיאלי לשאוף אוויר על רקע העיר באווירה גדושת אנרגיות אך שיש בה גם את השלווה לה קיוויתם. גג פרטי שנשמר עבורכם למועד האירוע, בעיצוב צעיר וקצבי עם צמחייה עשירה שמהווה ריאה ירוקה כולל קירות מקושטים באמנות גרפיטי ואפשרות לתפריט עדכני ומשקאות שיזרמו אליכם למעלה. אירוע אופנתי במגע אישי. מכאן כבר לא תרצו לרדת.

תופסים גובה בלב העיר

אי אפשר שלא להתפעם נוכח כיכר דיזינגוף שוקקת החיים מתחתיכם, דק העץ היפהפה והשקיעה באופק. מלון סינמה השוכן במבנה באוהאוס ומצדיע לעולם הסרטים כמקום בו פעל בעבר בית קולנוע אגדי, מציע גג נפלא מרווח להפליא עם ריהוט קליל וצמוד אליו גלריה בניחוח נוסטלגי.
לא רחוק משם עדיין ברדיוס של כיכר דיזינגוף גג לאירועים בתל אביב נוסף תוצרת מלון סנטר עם גינה שופעת הנותנת את הטון, פרחים מלבלבים ופתרונות הצללה שמשלימים את המראה וידידותיים בעונה החמה – כל החומרים הדרושים לאירוע מוצלח על הגג בנווה מדבר עירוני במרכז העיר הגדולה.
תוכלו לקיים כאן אירועי יום או לילה בהם תצפו בעיר הנוצצת למרחקים ובכיכר מחליפה אווירה. להאזין למוסיקה, לרקוד עם בירה או שמפניה ביד ולהרגיש בהיי.

אירועים בגג מלון סינמה

אירוע במיקום ובסטנדרט הגבוה ביותר

גג לאירועים בתל אביב מהווה את המקום האולטימטיבי בסצנת האירועים ומתאים לאירועי לקוחות אסטרטגיים, לבר/בת מצווה בשיק אורבני, חתונה אינטימית, הרצאה, סדנה, מסיבת קוקטייל, יום הולדת עגול או HAPPY HOUR לעובדים ובשילוב של חשיבה יצירתית ביחד עם צוות הפקת האירועים יתפרו לכם במלונות אטלס המציעים גג לאירועים בתל אביב את האירוע המושלם עבורכם. תפאורה כבר יש עכשיו יוצקים תוכן, מזמינים את כולם ונהנים עד הגג!

כתבות נוספות

  • חופשת חברות