מלון בוטיק לזוגות

מחפשים מלון בוטיק לזוגות? היכנסו להצעות לחופשה רומנטית קצרה, פסק זמן לשניכם והמלצות על מלונות בוטיק לזוגות מבית היוצר של אטלס

קצב החיים המסחרר מונע מאיתנו לחיות לפעמים את החיים כפי שהיינו רוצים ואנחנו נכנעים לשגרה. כל אחד בעולמו, עבודה, לימודים, אולי תוכנית טלוויזיה, יציאה חפוזה והזמן עובר ועוד יום חדש מתחיל ומסתיים.

אז אם אתם מרגישים שהרומנטיקה חומקת מבעד לאצבעותיכם ואתם זקוקים לחופשה זוגית בערך כמו אוויר לנשימה – עצרו לרגע את המרתון היומיומי ודאגו לעצמכם לחוויה שכולה הנאה.

נופש משותף לחגיגה של ביחד ואין כמו מלון בוטיק לזוגות מענג ומושקע, שסובב סביב קונספט המעורר השראה וחדווה להסב לכם אושר וזיכרונות משותפים.

לפניכם מספר הצעות לחופשה רומנטית קצרה, פסק זמן לשניכם והמלצות על מלונות בוטיק לזוגות מבית היוצר של אטלס: קחו את מערכת היחסים אל מאחורי הקלעים.

זה זמן להציב את הקשר הזוגי באור הזרקורים ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר במלון בקסטייג' מאחורי כיכר דיזנגוף בתל אביב המשלב בין חוויה תיאטרלית לריגושים מפנקים.

מלון בוטיק לזוגות שהוקם בחלל של תיאטרון האהל האגדי זכה לחידוש אקסטרווגנטי שמצית את כל החושים בדמות, תאורה ואלמנטים שונים מעולמות התיאטרון ורוח ארטיסטית ששורה בכל פינה מהכניסה ועד המנות בארוחת הבוקר שתוגש לכם.

תנו להצגה להתחיל במלון, בחדרים המעוצבים וממנו תוכלו לספוג את הוויב התל אביבי במקסימום האפשרי: לתפוס פינה מול המזרקה בכיכר דיזינגוף עם כוס קפה ביד, לצאת לאורך טיילת תל אביב לאור שקיעה, לאלתר פיקניק בגן מאיר, לתפוס כיסא בבר וקוקטייל אקזוטי ולדבר אל תוך הלילה עד שיכרון חושים. למחר תתעוררו לסצנה התל אביבית בה הכל מרגיש אפשרי תמיד.

יפו בימים ובלילות לאוהבים

אין על יפו בכל שעה ביום, המפגש בין מזרח למערב, הים שמלווה אותה והשיק העתיד ביחד עם האווירה התוססת המחודשת. מלון בוטיק לזוגות ביפו לטיים אאוט זוגי מושלם הוא מלון מרקט האוס שאוצר בחובו את הנשמה היפואית עם פריטי אמנות וחלונות אל הסמטאות הציוריות וכל זה במיקום מנצח מזרחית לכיכר השעון ובין שוק הפשפשים.

מוזמנים לתדלק את הקשר בחיפוש אחר אוצרות לקן המשותף, ללגום יין ולא משנה מה השעה באחד הברים האינטימיים או מסעדות הציוריות והטרנדיות בשוק הפשפשים או ללכת עד לנמל או להשתרע על כרי הדשא של פארק המדרון, לגלות את נווה צדק הקסומה ולחזור לזרועותיה של יפו באופוריה ובהרגשה טובה שתימשך גם הרבה אחרי שכבר תחזרו הביתה.

החיים טובים יותר מול הים

הים הוא הרקע המופלא לחופשה רומנטית בלי קשר לעונה. בחורף הגלים שוצפים והעננים פוגשים את קו המים ובקיץ אפשר לטבול ולהתרפק על החול החם.

מלון בוטיק לזוגות שמרגיש כמו אחוזה אירופאית בלב תל אביב מול הים התיכון הוא שלום & רילקס בו אם החלטתם לחגוג עד הסוף תוכלו להזמין לעצמכם גם חבילה שכולה פינוקים כולל חדר מקושט בבלונים, מסאז' מענג לגוף, מארז מושקע של מוצרי טיפוח ופלטת נשנושים מפנקת עם בקבוק יין – כל המרכיבים הדרושים כמתכון מנצח לחגיגה רומנטית בוטיקית בלתי נשכחת. המלון עצמו מסוגנן עד הפרט הקטן ביותר עם מרפסת גג שמשקיפה לים וכל חוויה זוגית בה תחשקו זמינה לכם. רק תגיעו.

חגיגה זוגית בהרמוניה

לא חייבים תירוץ כדי לחפש מלון בוטיק לזוגות ולעלות לירושלים. עיר הבירה הקסומה מוארת ומרגשת בכל תקופה ומלון ארתור, המושלם לזוגות מבית אטלס, הוא המקום המיוחד שחיפשתם להתמקם בו במהלך חופשה ירושלמית רק של שניכם. שילוב מהפנט בין העיר העתיקה לחדשה, עיצוב אלגנטי מרשים, אח בוערת בימים הקרים, HAPPY HOUR עם נשנושים אחר הצהריים ובמרחק קצר התגליות הירושלמיות שחיפשתם. סמטאות העיר העתיקה, הפאן והמטעמים של שוק מחנה יהודה והמוסיקה הקצבית המלהיבה והחגיגות עד השעות הקטנות של הלילה כשהשוק משנה פאזה עם רדת החשיכה, המונומנטים המוארים במגדל דוד ואוויר ההרים הצלול ששוטף את הטרדות ומאפשר לכם להתבשם באווירת החופש שכה הייתם צריכים לנשום. חפשו מלון בוטיק לזוגות שיענה על מבוקשכם, בדקו את האווירה, השדרוגים האפשריים ותכננו לעצמכם סיור פרטי או בילוי אינטימי להשלמת החוויה הזוגית בתל אביב או בירושלים.

כתבות נוספות