מלון בתל אביב לזוג

מחפשים מלון בתל אביב לזוג לחופשה רומנטית בניחוח אורבני? מלונות אטלס מציעים לכם מלונות בוטיק ייחודיים במוקדים הכי אטרקטיביים לאוהבים בעיר הגדולה

יותר ויותר זוגות גילו את הנוסחה שעוזרת לתדלק את הקשר הזוגי: חופשה רומנטית בניחוח אורבני. הזדמנות לשבור את השגרה, להניח את העומס בצד, למצוא שמרטף לילדים ולהשקיע במערכת היחסים.
בין אם זה יום נישואים או יום השנה או אולי חג האהבה או פשוט כי כבר מזמן לא עשיתם משהו רק שניכם ובשביל עצמכם. כל תירוץ הוא מספיק טוב כדי להזמין מלון בתל אביב לזוג ולהצית את התשוקה.
איך אפשר להתפנק בשניים וליהנות מכל רגע? מלונות אטלס מציעים לכם מלונות בוטיק ייחודיים במוקדים הכי אטרקטיביים לאוהבים בעיר הגדולה, שיכבשו לכם את הלב ויותירו זיכרונות נפלאים.
תנו לעצמכם להתאהב מחדש ולחזור הביתה מהחופשה מאוהבים יותר מאי פעם.
לפניכם אוסף של המלצות על חופשה רומנטית מנצחת בתל אביב ובחירתו של מלון בתל אביב לזוג לשדרוג והעצמת ההנאה המשותפת.

טיול לאור שקיעה והפלגה שכולה תשוקה

אי אפשר להתווכח עם התפאורה המהפנטת של הגלים השוצפים והשקיעה הכתומה, הליכה יד ביד על החול הרך או השקת שמפניה מבעבעת מול הכחול הגדול.
חפשו מלון בתל אביב לזוג שממוקם הכי קרוב שיש לקו המים ולחופים היפים בהם שלל פינות אינטימיות כמוסות ונקודות תצפית מסנוורות, כדי שתוכלו גם לפצוח בסעודה רומנטית לאור הכוכבים וגם לגלוש, לשנורקל או לשוט ביחד.
מלונות בוטיק בתל אביב מרשת אטלס מציגים פייבוריטים לאוהבים כמו מלון מלודי השוכן במרחק פסיעה קלילה מהים בעל לוק אורבני תוסס עם גג רחב ידיים ממנו תוכלו להשקיף לעבר האופק ולרקום חלומות משותפים ואפילו לנשנש מתאבנים וללגום יינות איכותיים ובעיקר, ליהנות עד שיכרון חושים!

במלון טל המפנק הקרוב לחוף מציצים ולנמל ולזירת הבילויים התוססת תיהנו מעיצוב מאווירה אלגנטית וחוויה מפנקת – מוזמנים לצאת לרכיבה זוגית על אופניים, להתאמן בשניים או להתפנק יחדיו במסאז' מפנק ולאחריו בסאונה השלווה ולהרים כוסית לחיי עוד רגעים של קסם כפול. החיים הטובים לאוהבים מחכים לכם גם בבית הנופש האצילי מלון שלום & רילקס, אף הוא מרחק פסיעה מהים עם פינוקים שמציצים מכל הכיוונים – גג מהפנט וחדרים מאובזרים בג'קוזי וריגושים נוספים לחופש זוגי פשוט חלומי

מהסרט הזה לא תרצו להתעורר

יש כל כך הרבה דרכים ליהנות מדייט זוגי בתל אביב שאפשר להמשיך ליום, יומיים, סופ"ש שלם ואפילו יותר. בין אם תרצו להזמין מקום באחד המסעדות היפות בעיר או בכלל לקחת טייק אווי, לפרוש מחצלת על כרי הדשא הירוקים ולהביט בשקיעה מפארק המדרון ביפו או לנסוע על סגווי לאורך הנמל, ללגום קוקטייל במתחם התחנה או לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה באחד המועדונים. בתל אביב הכל אפשרי.

לילות ביפו העתיקה או בוקר זוגי נחשק בעיר הלבנה

אם אתם מהזוגות שאוהבים להיות תמיד במרכז הענייניים אל תפספסו מלון בתל אביב לזוג שנמצא בצנטרום ויחבר אתכם ללב הפועם של העיר הגדולה, כמו מלון סינמה השוכן במבנה באוהאוס קסום בכיכר דיזינגוף האגדית. היכן שבעבר פעל קולנוע אסתר המיתולוגי וכיום הוא מציג אווירה מהסרטים עם הזוגות הקולנועיים הגדולים מכל הזמנים, פוסטרים, מצלמות ואווירה של אבק כוכבים.
אם תעדיפו את הפסטורליות של שדרות רוטשילד שממנה אפשר לפסוע בדרך להצגה בתיאטרון, להדס מחובקים לאורך השדרה או באיזה בר, בחרו לעצמכם את מלון 65 ללילות של אהבה.
המלון מביא את המודרניות והתחכום התל אביביים בשיא הסטייל ויש בו בית קפה נהדר וגינה צבעונית – כל התנאים לחופשה שתאהבו.

בחרו מלון בתל אביב לזוג שמציג את כל מה שאתם מחפשים בחופשה: מיקום ייחודי שיפגיש אתכם עם הסביבה המועדפת כמו מלון מרקט האוס המחובר לנשמה של יפו העתיקה או מלון שבו תפאורה שתטעין בכם אנרגיות מעוררות השראה כמו מלון ארטיסט שכולו יצירות ישראליות או מלון בוטיק קונספטואלי סופר אורבני כמו מלון סנטר שיק שמטיב לבטא את תעצומותיה של העיר הלבנה.
חפשו אם יש כל מני שדרוגים להעצמת ההנאה כמו ארוחת בוקר במיטה או קישוט החדר לכבוד המאורע ואל תשכחו להזמין מקום במסעדה או כרטיסים למופע או כל חוויה אחרת שתסב לכם אושר זוגי. מלונות אטלס מזמינים אתכם לגלות מלון בתל אביב לזוג ולבלות בשניים בכל עת שתחשקו בכך.

כתבות נוספות