מלונות בוטיק מומלצים

מחפשים מלונות בוטיק מומלצים? מלונות אטלס מעוצבים בקונספט ייחודי שמבוסס על רעיון ומעביר סיפור וממוקמים בלוקיישנים אטרקטיביים בתל אביב וירושלים

בשנים האחרונות יותר ויותר אורחים מדמיינים את החופש שלהם אחרת: במלון אינטימי קונספטואלי עם צוות אדיב ומסור וחדרים מעוצבים עד הפרט האחרון ותחושה שהסביבה העוטפת את המלון קובעת את הטון והאווירה בפנים שואבת השראה מהחוץ.

חוויית הבוטיק הפכה לסגנון האירוח המועדף על רבים, אשר מחפשים מלונות בוטיק מומלצים ברחבי הארץ שישלבו את כל החוזקות של חופשת בוטיק אלגנטית, אופנתית ומתוחכמת.

מלונות אטלס מגשימים את החזון הבוטיקי לכל אורך הדרך ובכל המישורים האפשריים: מהקונספט הנבחר, דרך העיצוב שמבוסס על רעיון ומעביר סיפור ועד הקרבה ללוקיישנים אטרקטיביים בכל אחד מהיעדים ואלה הם מלונות קטנים-בינוניים בהם תיהנו מהקסם הלוקאלי בשיא הסטייל.

מה מאפיין מלונות בוטיק מומלצים במאה ה-21 ואיך מותג מלונות אטלס מפרגן לכם בוטיק במקסימום?

אופי ייחודי לחוויה בלתי נשכחת

המקוריות של המלון ניכרת במהות של פורמט מלונות הבוטיק, שאינם עוד מלונות שמישהו עשה להם קופי פייסט ואחידים במראה ובהתנהלות שלהם אלא כל מלון עומד בפני עצמו ומספר סיפור משלו גם אם המלונות פועלים תחת אותה רשת.
האחידות הרשתית באה לידי ביטוי בסטנדרטים של מצוינות ואיכות השירות והקפדה על הנהלים והסטנדרטים הגבוהים ואילו הייחודיות היא ברעיון שמסתתר מאחורי המלון, האופי המובהק ובדרך בה הוא מטיב לבטא את הנושא שלפיו עיצבו אותו.
מלונות בוטיק מומלצים מבית היוצר של אטלס הינם מלונות בעלי אישיות מרתקת כריזמטית ומעניינת המאפשרים לכם לבחור באיזו מעטפת להתארח הפעם..
הכירו מלון ארטיסט בתל אביב שסובב כולו סביב עולם האמנות הישראלי העכשווי עם יצירות שמעטרות את החללים. המלון אוצר בקפידה את מרכיביה של ההאמנות הישראלית במיטבה ומייצר חוויה דומה לאירוח בתוך גלריה מעוררת השראה מכל הכיוונים.
מלון ים התל אביבי הוא מלון בוטיק שהדהד את הים בכל המובנים והקונספט של הים שזור בכל הנימים של המלון מהסביבה בה הוא נטוע, במרחק נגיעה מהחופים התל אביביים ועד התפאורה ששואבת השראה מסצנת החופים האנרגטית של העיר עם מודלים של גלשנים וכפכפי אצבע וצבעוניות בהשראת הים התיכון.
דוגמא נוספת הוא מלון סינמה שנוסד היכן שפעם קולנוע אסתר המיתולוגי ומכניס את הבאים לעולם הסרטים בדמות פוסטרים של שוברי קופות ומצלמות עתיקות ותחושה של אירוח באור הזרקורים. חוויה וויזואלית חלומית שהופכת למציאות.

מלון ארטיסט

המורשת של המקום פועמת בחלל

מלונות בוטיק רבים נהנים מפריים לוקיישן במוקדים האסטרטגיים והאטרקטיביים ביותר ומתכתבים עם הסביבה ויזכירו לכם בכל רגע היכן אתם נמצאים כך שגם כשאתם נחים או מבלים בחדר אתם מרגישים ונושמים את האטמוספירה המקומית ואת המורשת שזכתה לאדפטציה מעניינת בתהליך העיצוב והיא חלק בלתי נפרד מה-DNA  של המלון.
שימו לב בין מלונות בוטיק מומלצים במיקומים נהדרים למלון מרקט האוס היפואי אשר מטיב לבטא את החוויה היפואית של העיר העתיקה במבנה לשימור בו התגלו בעבר שרידים ארכיאולוגיים של קפלה ביזנטית המציצה מבעד לזכוכית השקופה של הלובי כמו גם בעיצוב האותנטי שמתקשר את יפו העתיקה והמרפסות הפונות אל סמטאות השוק.
מלון הרמוני בירושלים הניצב מספר דקות הליכה משער יפו משקף את החיבור בין עבר להווה, את העיר העתיקה והחדשה בו זמנית בהרמוניה נהדרת ומלבד הנוף לירושלים הקסומה, העיצוב שלו לוכד את המורכבות של עיר הבירה בדמות הריהוט ובאקססוריז והתוצאה – פסיפס של עושר תרבותי ואווירת קודש בכל פינה.

אישי אינטימי ומפנק – תרשו לעצמכם בוטיק

במלונות בוטיק אתם מרגישים VIP מכל הבחינות, בין אם ההקפדה על אסתטיקה ואיכות השירות, המבחר הקולינרי הטוב ביותר, אשר שואב השראה מהסביבה ובזכות כך שונה ממלון למלון, ועדעינוגים לאורך כל היום. כמו כן, החוויה הכוללת מכילה בתוכה את האבזור המפנק של החדר, גג מטריף הצופה לנופים מרשימים, סאונה מרגיעה, טרקלין מעוצב וכמובן – ארוחת בוקר הכוללת את כל הרכיבים העונתיים המשובחים לתחילתו של יום נפלא נוסף בחופשת הבוטיק שלכם."
ברבים מבין מלונות בוטיק מומלצים מתוך קולקציית המלונות של אטלס תוכלו ליהנות מ-הפתעה ייחודית של  HAPPY HOUR, בין השעות 17:00-19:00 (ראשון עד שישי) כאשר בתפריט קאווה, יין ומיצים ונשנושים חינם, בדיוק השדרוג הזה שהופך את נוסחת הבוטיק לנוסחה מנצחת להנאה שחיפשתם.
מחפשים מלונות בתל אביב? היכנסו לרשימת מלונות בוטיק בתל אביב, כולל מלונות בתל אביב על הים. לחופשה בעיר הבירה, היכנסו לרשימת מלונות בוטיק בירושלים

כתבות נוספות