מלונות בוטיק במרכז

מחפשים מלונות בוטיק במרכז? לפניכם מפגש עם מלונות מקוריים מבית היוצר של אטלס בספוטים החמים בעיר הגדולה. מהו המלון הבא בו תרצו להתארח?

חוויית הבוטיק הפכה למועדפת בקרב אורחים ברחבי העולם בזכות האישיות הייחודית של כל אחד מהמלונות, האווירה האינטימית והמזמינה, היחס האישי שגורם לכל אחד להרגיש VIP.
מלונות בוטיק במרכז הארץ מאפשרים לנופשים ליהנות מחיבור ייחודי לנוף המקומי בדמות חדרים מעוצבים ואווירה שמושפעת מהסביבה בה הם ממוקמים.
אטלס מציגה קולקציה של מלונות בוטיק בתל אביב במוקדים הנחשקים ביותר בעיר הגדולה, שכל אחד מהם בעל קונספט מעניין מאופיין באסתטיקה ייחודית, כולל שימוש במוטיבים מקומיים מהאלמנטים העיצוביים ועד המטעמים המוגשים בארוחת הבוקר.
אם תרצו להרגיש כמו המקומיים, ליהנות מאירוח יוקרתי מוקפד עד הפרט האחרון, אווירה בלתי נשכחת – בחרו מלונות בוטיק במרכז השוכנים במבנים היסטוריים או מוקדשים לתרבות המקומית בקרבת האטרקציות המובילות, כנקודת יציאה נהדרת לחקור את היעד ולהתענג על חופשת בוטיק חלומית.
לפניכם מפגש עם מלונות מקוריים מבית היוצר של רשת אטלס בספוטים החמים בעיר הגדולה. מהו המלון הבא בו תרצו להתארח?

כשתחכום ופסטורליות נפגשים

לא משנה כמה פסעתם לאורכה של שדרת רוטשילד בתל אביב, תגלו פינות חמד חדשות בכל צעדה. השדרה הכי יפה ורומנטית בעיר הלבנה שמרה על צביון נוסטלגי בטוויסט עדכני. קיוסקים משגעים שמגישים קפה ומנות קלילות ובסביבתם ספסלים, גינות משחק ושלל בתי קפה, מסעדות נחשבות, ברים וגלידריות, אתרים השוקקים מבוקר ועד לילה.
שדרת רוטשילד אידיאלית גם לטיול כוכב – לרחוב שנקין שחזר לימי התהילה שלו והפך לטרנדי ואופנתי, ללבונטין המתעוררת עם מגוון קופי שופס וחנויות בוטיק קטנות, לעבר רחוב אלבני האותנטית, לנווה צדק בקצה של רוטשילד ועוד.
מלון 65 של אטלס מגלם את ה-DNA של רוטשילד וסביבתה בתחכום ובטרנדיות: חדרים בעיצוב עדכני ומוקפד, אינטרנט מהיר, מכונת נספרסו בחדר ובר יין חופשי בלובי לאורך כל היום. למלון חצר רחבת ידיים ובחלל הכניסה פועל בית קפה "65" הידוע בארוחות הבוקר המוערכת שלו וישנה גם גג אינטימי ומעוצב לתצפית על השדרה ו-HAPPY HOUR עם פינוקי אוכל ושתיה ללא תוספת תשלום וכל זה מרחק קצר מנחלת בנימין, כיכר הבימה, חופים פופולריים, נווה צדק, שוק לוינסקי, סינמטק ועוד. אינספור הנאות במרחק קצר.

בוטיק ליד החוף

רחוב הירקון בתל אביב הוא לב סצנת החוף של העיר – זה המקום לרכב על אופניים כאשר הבריזה פורעת את השיער או ללכת לאורך הטיילת עם אייס קפה ביד.
כאן שוכן גם מלון טל הנושק לחוף מציצים האהוב וחוף נורדאו ונמל תל אביב המושקע, שמהווה ממלכה של אפשרויות לחובבי הגסטרונומיה בזכות שוק האיכרים בנמל ת"א ומבחר המסעדות, בתי הקפה, הפטיסרי והברים, דק העץ היפהפה ממנו צופים בגלים המתנפצים בעוצמה וארגז חול ענק לילדים. רחוב הירקון הוא גם ביתו של מלון טל – שחקן מרכזי מבין מלונות בוטיק במרכז, שמציג חדרים בשיק מינימליסטי עם נגיעות של צבע, חדר כושר מאובזר וסאונה להשלת הטרדות היומיומיות וגולת הכותרת – רופטופ עם פינות ישיבה מפנקות ומיטות שיזוף כאשר הכחול חובק אתכם מסביב.
מהמלון יוצאים מגוון מסלולי הליכה לחופים, תוכלו לסקור תערוכות במוזיאון תל אביב לאמנות או לצאת לשופינג בדיזנגוף, טיול לאורך הטיילת למגדלור, פארק הירקון ולחזור לאזור החוף, להתרווח בחדר או בלאונג' בר וליהנות מאווירת החיים הטובים נוסח תל אביב.

שמח במוקד הבילויים

רוצים להרגיש כמו במסיבה אחת גדולה ומתמשכת? כיכר דיזינגוף בגרסתה החדשה היא המקום האולטימטיבי לחוש את הדופק המהיר של העיר הגדולה.
מלון סנטר שיק בכיכר שוכן במבנה באוהאוס לשימור עם חדרים בעלי אטמוספירה בוהמיינית שובבה בהשראת הפיפטיז והסיקסטיז של המאה ה-20 בכיכר הידועה ובעל גג מרווח מרוצף בדק. בשעות אחה"צ מוגשים כאן מתאבנים ונמזג היין כחלק מחוויית האירוח ללא עלות ואפשר להתמסר לאופוריה המלווה את פסק הזמן מהשגרה. בנוסף, המלון מציע שירות השאלת אופניים אם תרצו לדווש ברחבי העיר ושיעורי יוגה על הגג.
מרחק קצר מסנטר שיק ואתם בדיזינגוף סנטר, פארק מאיר, תיאטרון הבימה וקחו עמכם בגד ים כי קרוב לכאן גם החופים פרישמן, גורדון וירושלים ומסביב שלל מקומות לחגיגות עד השעות הקטנות של הלילה ואפילו עד אור הבוקר.

בוטיק ואורבני

בין מלונות בוטיק במרכז בולט בנוכחותו מלון פבריק, שיחבר אתכם לסצנה המקומית הצעירה והטרנדיט כאשר מיקומו בנחלת בנימין מקרין על כל אלמנט מבחוץ ובפנים. המבנה, ששימש לפני עשרות שנים כמפעל מתפרות, הפך למלון בן 43 חדרים לצעירים ולצעירים ברוחם. פבריק משמש כמעין "סלון שכונתי", הממזג בין הקוסמופוליטי לאורבאניות תל-אביבית, משלב בין עיצוב תעשייתי מחוספס לריהוט ואמנות חמה וצבעונית, ומחבר בין הקפה של הבוקר לקוקטייל של הלילה.
אורחי המלון נהנים גם מהשאלת אופניים לדיווש בעיר וברדיוס הקרוב תגלו את הלוקיישנים האהובים כמו שנקין, שוק הכרמל התוסס, מדרחוב של נחלת בנימין, אלנבי, בננה ביץ', דיזינגוף סנטר עם שלל גלריות, חנויות בדים, מסעדות ובתי קפה וחיי לילה מסעירים. להתעורר בלב ההוויה התל אביבית ולסיים את היום בגג בעל צמחייה הידרופונית ואפילו מקלחת תחת כיפת השמיים. מה צריך יותר מזה?

מוזמנים לבחור מלונות בוטיק במרכז הארץ של המותג אטלס וליהנות ממלונות ייחודיים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו המקדישים תשומת לב לפרטים הגדולים והקטנים ושוכנים במיקומים הכי מבוקשים בעיר. לרשימת מלונות הבוטיק המלאה היכנסו לקישור>>

כתבות נוספות

  • ילדים משחקים המלון למשפחות באילת נובה לייק