יום כיף במלון בתל אביב

יום כיף במלון בתל אביב הכולל ארוחת בוקר מושקעת ועיסוי מפנק. רשת מלונות הבוטיק אטלס מזמינה אתכם לבוקר של פאן באחד ממלונות הקונספט במיקומים הנחשקים בתל אביב

מחפשים פסק זמן? להשתחרר מהטרדות היומיומיות ולהתמסר להנאה ללא גבולות? אנחנו מוזמנים אותך לחוויית החופשה בעיר הגדולה שכולה עינוגים ואקשן ללא הפסקה. את החופשה האורבנית שלכם אתם יכולים להתחיל מיום פינוק במלון, שיכניס אתכם לאווירה של רוגע ושלווה לפני היום העמוס והמטורף. תתחילו בארוחת בוקר מושקעת ומוקפדת עד הפרט הקטן ביותר ותמשיכו לעיסוי משחרר ומפנק שיטעין אתכם באנרגיות וכוחות , אחרי הטיפול תעלו על גג המלון עם בקבוק יין הבית המשובח להשלמת החדווה והאופוריה וכל זה באווירה שכולה החיים הטובים!

רשת מלונות הבוטיק אטלס מזמינה אתכם להשיק בוקר של פאן עם מי שאתם אוהבים באחד ממלונות הקונספט הפזורים במיקומים הנחשקים בתל אביב. יום כיף במלון בתל אביב לפי הסגנון המועדף עליכם ששובר שגרה ומעלה את מפלס ההנאה.

פותחים את היום בסטייל מול הים

יום כיף במלון בתל אביב מול הגלים השוצפים, הכחול העמוק הבוהק של הים התיכון, החול הרך והבריזה המלטפת, הוא בדיוק מה שהייתם צריכים כדי להרגיש פשוט נפלא.
בוקר פינוק מושלם במלונות החוף של רשת אטלס הממוקמים בסביבת הים, בלב סצנת החופים בה תחושת החופש מפעמת באוויר המלוח שבא מהים. שלושה מלונות שממוקמים ברחוב הירקון, בקרבת הרחוב דיזנגוף, נמל תל אביב והחופים המרכזיים של העיר, היכן שאקשן ורגיעה נפגשים יחדיו זו הבחירה האולטימטיבית עבורכם.

במלון מלודי הססגוני הממוקם מרחק קצר מחוף הילטון, מפרגנים לכם בבוקר כיף במלון עם ארוחת בוקר עשירה, מגוונת ונפלאה, עיסוי זוגי לבחירה מבין עיסוי שוודי קלאסי, עיסוי רקמות עמוק או עיסוי שמנים ארומטיים ויין חופשי בלובי של המלון.
אם אתם מחפשים אווירה של אירופה קלאסית, מלון שלום & רילקס בדיוק בשבילכם. המלון שכולו גווני כחול ולבן, מלא אור ושלווה, מציע בוקר פינוק שכולל ארוחת בוקר זוגית עם בופה ששם דגש על בריאות וטבעונות, עם מבחר ריבות וגרנולה תוצרת הבית, סלטים מיוחדים ומנות עיקריות מגוונות והכל בשיק אירופאי מעודן. לפני או אחרי תשלבו עיסוי לפי בחירה וכמובן תסיימו את החוויה עם בקבוק יין לבן צונן ונפלא על גג הפסטורלי והמעוצב של המלון.


גם במלון טל הצמוד לחוף מציצים תתחילו בארוחת בוקר זוגית מרעננת וטעימה במזנון גדוש בכל טוב, עיסויים לבחירה מתפריט הטיפולים ושימוש במתקני המלון, סאונה יבשה, חדר כושר וגג המלון עם נוף מהפנת של תל אביב. תיהנו מכל רגע של אסקפיזם טהור!

בוקר תיאטרלי בכיכר דיזנגוף

בצמוד לכיכר דיזינגוף, הלב הפועם של מרכז תל אביב, מחכה לכם יום מפנק במיוחד במלון בקסטייג', המלון ששוכן במבנה המקורי של תיאטרון האהל המיתולוגי. הקונספט של המלון הוא אחורי הקלעים של הבמה והתיאטרון, החלל שוקק חיים ומעורר השראה. ארוחת הבוקר קונספטואלית ומיוחדת גם היא נמצאת בקפה בקסטייג' של המלון לאחר החוויה הקולינרית השונה והמיוחדת תוכלו להתמסר לעיסוי מפנק עם שמנים וחומרים על בסיס קפה ושוקולד במתחם הטיפולים בקומה התחתונה של המלון.

להשיק את היום בשדרה הכי יפה בעיר

ליום כיף בתל אביב מחכה לכם גם המלון האלגנטי והיוקרתי שממוקם בלב שדרת רוטשילד, מלון 65, המטיב לבטא את יופייה של השדרות רוטשילד המטופחת והתוססת. למלון בית קפה הידוע, שארוחות הבוקר והבראנצ' שלו נבחרו לא פעם לארוחות הטובות והמומלצות בתל אביב. לפני או אחרי הארוחה תוכלו לעלות לגג האינטימי של המלון, להתרווח על מיטת שזלונג עם כוס יין לבן או קאווה שאותם המלון מציע לאורחי המלון חופשי לאורך ולהשקיף על השדרה והנוף האורבני המסקרן וכמובן לסיים את בוקר המושלם הזה עם עיסוי מענג ומשחרר מתפריט הטיפולים של המלון.

בין אם אתם מחפשים לחגוג אירוע מיוחד או פשוט להתפנק ושנות אווירה,
בחרו יום הפינוק החלומי שלכם במלון בתל אביב ותעניקו לעצמכם או למי שאתם אוהבים את הבריחה המושלמת מקצב החיים המסחרר.
 
להזמנות יום כיף לחצו https://shop.atlas.co.il/fun-day/

כתבות נוספות